|
|
کدخبر: ۱۷۶۰۷۲

هفتمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق اصفهان سوم تا ششم خردادماه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، هفتمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق اصفهان که بزرگترین نمایشگاه تخصصی دو سالانه صنعت برق کشور پس از تهران محسوب می شود، از تاریخ ۳ تا ۶ خرداد ماه در محل نمایشگاه های بین المللی شهر صنعتی و تاریخی اصفهان برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه، ۱۲۰ شرکت از استان های اصفهان، تهران، مرکزی، مشهد، فارس و یزد و نمایندگانی از کشور های ژاپن، آلمان، ایتالیا، اسپانیا و هند، نوین ترین و جدیدترین تولیدات، صنایع، تجهیزات و خدمات مربوط به صنعت برق را ارائه می کنند.

هفتمین نمایشگاه بین المللی دو سالانه صنعت برق اصفهان در مساحتی بالغ بر ۱۰۰۰۰ متر مربع فضای بسته نمایشگاهی و ۱۰۰۰ متر مربع فضای باز نمایشگاهی و در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان برگزار خواهد شد.

مدیر اجرایی این نمایشگاه، استقبال شرکتهای صنعتی و تخصصی برق را از نمایشگاه امسال بسیار فراگیر بیان کرد و گفت: به نظر می رسد نمایشگاه دو سالانه صنعت برق اصفهان جایگاه واقعی خود را در بین شرکت ها پیدا کرده است و لذا هر ساله با رشد نام نویسی و استقبال روبه رو می شود.

علی شالباف به اهداف برگزاری این نمایشگاه هم اشاره کرد و گفت: توجه بیشتر به صنعت برق کشور، تبیین توانمندیهای این صنعت در مقایسه با دیگر کشور های منطقه، شناخت زمینه های بالقوه همکاری و تعامل بین ایران و دیگر کشور ها، فراهم کردن زمینه صادرات برق به دیگر کشور های و معرفی تجهیزات نوین تولید برق، برخی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

شالباف افزود: امید است با برنامه ریزی های صورت پذیرفته این نمایشگاه به کانون توجه فعالین صنعت برق منطقه بالاخص در خاور میانه تبدیل گردد.

وی با بیان اینکه در دنیای امروز انرژی برق شاخصی برای ارزیابی صنعتی و پیشرفت اقتصادی کشورها به شمار می آید، گفت: امروزه انرژی برق موضوع بسیار با اهمیتی است، چرا که در صورت هدر رفتن آن، صنایع کشور متوقف شده و اقتصاد و آینده کشور ضربه خواهد دید.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار