|
|
کدخبر: ۱۷۶۰۸۶

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، تنها راه حل رفع بحران اشتغال کشور را توجه به تولید و صنعت اعلام کرد و گفت: باید تدابیر ویژه برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی تملک شده توسط بانک ها درنظر گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد علی سیدابریشمی در سفر یک روزه به استان مازندران با اشاره به اینکه بیشترین آمارواحدهای تملک شده توسط بانکها در بخش صنعت مربوط به این استان بوده است، تصریح کرد: ۹۲ درصد واحدهای صنعتی کل کشور را صنایع کوچک تشکیل می دهد که این صنایع عمدتا در شهرک ها و نواحی صنعتی مستقر هستند و حدود ۲۴ درصد سرمایه گذاری و ۴۲ درصد اشتغال کشور را تشکیل می دهند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در بخش دیگری از سخنانش مشکلات استان های شمالی در حوزه اشتغال را بیشتر از سایر استانها عنوان و تاکید کرد: اگر به سرعت برای صنعت و سرمایه گذاری، در این استانها تدبیر خاصی صورت نگیرد، بر این مشکلات افزوده خواهد شد.

وی با بیان اینکه دولت در فاز اول اجرای قانون هدفمندی یارانه ها حدود ۳۰ هزار میلیارد ریال برای حمایت از بخش های تولیدی کشور درنظر گرفته است، تصریح کرد: در جهت رفع مشکلات زیر ساختی شهرک ها و نواحی صنعتی استان نیز تمهیداتی درنظرگرفته شده است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار