|
|
کدخبر: ۱۷۶۱۹۱

خبرگزاری تسنیم: وقوع ۹ آتش سوزی همزمان در ایالت کالیفرنیا آمریکا منجر به تخریب ده ها منزل مسکونی شده و ۱۲۵ هزار نفر از مردم را نیز مجبور به ترک خانه های خود کرد.

به گزارش گروه بین المللخبرگزاری تسنیمبه نقل از رویترز؛ مقامات کالیفرنیا از وقوع آتش سوزی های گسترده در جنوب این ایالت خبر دادند که درپی آن ۱۲۵ هزار نفر مجبور به ترک خانه های خود شده و یک نفر نیز ممکن است در جریان این آتش سوزی ها احتمالا جان خود را از دست داده است.

از ۹ آتش سوزی رخ داده در جنوب کالیفرنیا آتش سوزی موسوم به کوکوس فایر بزرگترین تهدید به شمار می رود و درحال نزدیک شدن به شمال سن دیگو است. این آتش سوزی باعثنابودی یک منزل مسکونی بزرگ در سان مارکوس شد. تصاویر تلویزیونی شعله های آتش را نشان می دهد که درحال نزدیک شدن به خانه ها است.

مقامات اعلام کردند که درباره وقوع چنین آتش سوزی های بزرگی به صورت همزمان تحقیق خواهند کرد. کلانتر سن دیگو دراین باره گفت: وقتی شاهد ۹ آتش سوزی همزمان در سراسر ایالت هستیم، " ما هم همانند مردم مشکوک شده ایم. "

طبق گزارشات تایید شده این آتش سوزی منجر به تخریب یم ساختمان ۱۸ واحدی و ۷ منزل مسکونی دیگر شد. در پی این آتش سوزی هفت منزل و دو شرکت نیز آسیب دید. هرچند آتش نشان ها برای عدم گسترش آتش تلاش می کنند اما وزش باد باعثتغییر مسیر آتش به سمت جنوب شرق و فرار مردم از خانه های خود شده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار