|
|
کدخبر: ۱۷۶۳۴۲

با حضور رئیس جمهور صورت می گیرد

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت سیستان و بلوچستان گفت: امروز همزمان با سراسر کشور، تعداد ۴ هزار و ۱۰۰ طرح مخابراتی با حضور رئیس جمهور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و جمعی از مسئولان به بهره برداری می رسد.

محمود طاهری در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم درزاهدان،اظهار کرد: از ۴ هزار و ۱۰۰ طرح مخابراتی در کشور تعداد ۲۱ طرح در مناطق مختلف استان سیستان و بلوچستان با حضور استاندار و جمعی از مسئولان اجرایی از طریق ویدئوکنفرانس به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: این طرح ها شامل، خط اینترنت پر سرعت ای دی اس ال برای ۲۱ نقطه از مناطق روستایی استان است که با بهره برداری از آنها، روستاهای تحت پوشش از مزایای اینترنت پر سرعت بهره مند می شوند.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت سیستان و بلوچستان تصریح کرد: آیین افتتاح این طرح ها امروز در محل سالن اجلاس سران در تهران و با حضور رئیس جمهور، وزیر ارتباطات و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری از طریق ویدئو کنفرانس به بهره برداری همزمان می رسد.

طاهری بیان کرد: با بهره برداری از طرح هایی که در استان سیستان و بلوچستان انجام می شود، جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزار نفر تحت پوشش خدمات اینترنتی آن قرار می گیرند.

وی گفت: تعداد ۲۱ طرح بهره برداری شده در استان سیستان و بلوچستان اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در برداشته و در روستاهای تمندان، حمیری، سیف آباد، کرباسک، ملک حیدری، خمر، مندلیان، ده یادگار، جهانتیغ، شندان، گدار مدر، ریگ ملک، سرگه، حسنخون، چاه شور، خیرآباد، برشک، کوبیچ، کژدر و پیران مورد بهره برداری قرار می گیرد.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت سیستان و بلوچستان افزود: بهره برداری همزمان از این پروژه ها در استان همزمان با کشور امروز از طریق ویدئو کنفرانس در روستای جهانتیغ بخش مرکزی شهرستان زابل انجام خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار