|
|
کدخبر: ۱۷۶۶۰۸

در سال اقتصاد و فرهنگ

خبرگزاری تسنیم: مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی از انعقاد اولین قرارداد ساخت داخل تجهیزات دوار(کمپرسورها) مجتمع گاز پارس جنوبی در سال ۹۳ با همکاری انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران(استصنا) خبر داد.

به گزارشخبرگزاری تسنیماز شرکت ملی گاز، مسعود حسنی افزود: در راستای حمایت از تولید کنندگان داخلی و تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی، جهت رفع نیازهای عملیاتی مجتمع، قرارداد ساخت کمپرسورهای رفت و برگشتی پالایشگاههای دوم و سوم با ارزش تقریبی ۱۱۰ میلیارد ریال و در مدت زمان ۱۵ ماه و همچنین قرارداد ساخت کمپرسورهای سازنده مان توربو به ارزش ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به مدت زمان ۱۱ ماه منعقد شد.

وی در این جلسه خطاب به شرکتهای طرف قرارداد تصریح کرد: ما بایستی با رویکرد اتکا به توان تولید کنندگان داخل کار کنیم و تولیدکنندگان داخلی نیز بایستی تفکرشان این باشد که تحریمها برداشته شده و باید با شرکتهای خارجی به رقابت بپردازند.
مدیر عامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی خاطر نشان نمود: همه ی ما به مفاد این قرارداد مقید خواهیم بود و با شرکتهای طرف قرارداد، قدم به قدم پیش خواهیم رفت تا در کنار هم بتوانیم برای کشور عزیزمان افتخار آفرینی کنیم.
نماینده انجمن استصنا نیز در این جلسه با بیان اینکه سازندگان با آغوش باز تمام توانشان را در اختیار صنعت نفت و گاز قرارداده اند اظهار داشت: بخش خصوصی افتخار دارد در شرایط تحمیلی تحریمها به مرز ۷۰ درصد خودکفایی در تولید داخل برسد و امیدواریم با حمایت کارفرمایان دلسوز و با ارائه ی کار با کیفیت، به خودکفایی کامل نزدیک شویم.
گفتنی است، قرارداد ساخت کمپرسورهای مجتمع گاز پارس جنوبی با همکاری انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران، صبح روز چهارشنبه هفدهم اردیبهشت ماه ۹۳، با حضور حسنی و مدیران شرکتهای طرف قرارداد به امضا طرفین رسید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار