|
|
کدخبر: ۱۷۶۶۴۲

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به کارکردهای روابط عمومی در یک سازمان، گفت: مسئولان سازمانی به اهمیت روابط عمومی واقف نیستند.

عبدالرضا عزیزی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعیخبرگزاری تسنیمدر خصوص کارکردهای روابط عمومی در یک سازمان، اظهار داشت: همان طور که اورژانس یک بیمارستان برای آن حکم یک بخش مهم و ضروری را دارد، روابط عمومی نیز چشم و چراغ یک سازمان و اداره است، به شرطی که مسئولان به اهمیت آن واقف باشند.

وی ادامه داد: اگر یک سازمان روابط عمومی خوب و موفق داشته باشد، به تبع تشکیلات موفقی نیز خواهد داشت؛ روابط عمومی می تواند رابطه خوبی میان کارمندان، مردم و مسئولان ایجاد و بازخوردهای مثبت و منفی را به سازمان منتقل کند، تا تصمیم گیری ها بهتر انجام شود.

رئیس فراکسیون روابط عمومی مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: در جنگ جهانی دوم و در زمان صلح نیز رئیس جمهور آمریکا در سفر به مناطق دیگر جهان، مسئولان روابط عمومی را با خود می برد تا آنچه مدنظرشان بود به جهان مخابره کنند.

وی افزود: در کشور ما مسئولان بالادستی به اهمیت حوزه روابط عمومی واقف نیستند و آن را یک عنصر اضافه می پندارند، در صورتی که اگر فعالیت های روابط عمومی قوی باشد می تواند کمک حال خود مسئولان سازمان باشد.

عزیزی تأکید کرد: روابط عمومی باید مانند سایر علوم به روز باشد و از طریق انجام دادن فعالیت هایی مانند نظرسنجی اینترنتی بازخورد مخاطبان نسبت به سازمان را کسب کند، نکته مهم دیگر انتصاب افراد تحصیل کرده و متخصص برای فعالیت های روابط عمومی است چرا که در حال حاضر به این موضوع اهمیت لازم داده نشده و نتیجه آن پایین آمدن سطح کیفی فعالیت روابط عمومی ها در حد انتشار اطلاعیه است؛ اگر انتصاب افراد بجا باشد خلاقیت ها نمایش داده می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار