|
|
کدخبر: ۱۷۶۶۴۳

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیام تسلیت به مناسبت ارتحال آیت الله شیرازی نوشت: ایشان سالیان طولانی از عمر شریف خود را در شیراز، نجف و مشهد در ترویج فرهنگ ناب محمدی و پاسداری از ارزش های دینی و مکتب حیاتبخش اسلام صرف کرد.

گروه فرهنگی مشرق- به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر ارشاد طی پیامی ارتحال عالم جلیل القدر آیت الله سیدمحمدباقر شیرازی را تسلیت گفت. متن پیام تسلیت علی جنتی به شرح زیر است:

اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدها شیء

ارتحال عالم جلیل القدر حضرت آیت الله العظی سیدمحمد باقرشیرازی موجب تأثر و تأسف گردید.

ایشان که خود وابسته به بیت مرجعیت بود و سالیان طولانی از عمر شریف خود را در شیراز، نجف و مشهد در ترویج فرهنگ ناب محمدی و پاسداری از ارزش های دینی و مکتب حیاتبخش اسلام صرف کرد و شاگردان زیادی را تربیت نمود. پدر بزرگوار ایشان حضرت آیت الله العظمی سیدعبدالله طاهری شیرازی از جمله مراجع و علمای مشهور عصر خود بود.

آثار علمی و تألیفات ایشان بدون شک آثاری برجسته است که جامعه فرهنگی ایران اسلامی به ویژه حوزه های علمیه از آن بهره ها خواهند برد.

اینجانب این ضایعه را به پیشگاه مقام معظم رهبری، مراجع بزرگوار، بیت شریف و مقلدان ایشان تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن مرحوم مغفور علو درجات و برای بیت شریف ایشان و عموم بازماندگان صبر و اجر جزیل مسألت دارم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار