|
|
کدخبر: ۱۷۶۷۳۶

رئیس کمیسیون عمران مجلس در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به این که سال گذشته از وزارت راه خواسته ایم تا مبنای قیمت گذاری بلیت هواپیما را در اختیار نمایندگان مجلس قرار دهد، گفت: امسال نیزهمین درخواست را داشته ایم، اما دولت در آزادسازی قیمت ها با مجلس هماهنگ نیست.

مهدی هاشمی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: دولت در رابطه با آزادسازی قیمت بلیت هواپیما با مجلس هماهنگی نداشته است. فقط اواخر سال گذشته مطلبی در این رابطه اعلام شد و ما از آنها خواستیم که یک سری اطلاعات را در این زمینه به مجلس ارائه کنند.

وی تصریح کرد: از وزارت راه و شهرسازی خواستیم مبنا و روش قیمت گذاری جدید بلیت را نیز بدهند تا اگر نمایندگان کمیسیون عمران مجلس نظری در این باره دارند به آنها اعلام کنند، از طرفی هم مسئولان این وزارتخانه برای پیش بینی تمهیدات لازم توجیه باشند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به این که تاکنون هیچ اطلاعاتی درباره آزادسازی قیمت بلیت هواپیما را به ما نداده اند، گفت: در سال جدید به طور شفاهی از وزارت راه و شهرسازی خواسته ایم تا اطلاعات مربوط به آزادسازی قیمت بلیت هواپیما را در اختیار ما قرار دهند، اما به صورت کتبی سال گذشته این درخواست را از آنها داشتیم.

هاشمی با بیان این که وزارت راه و شهرسازی گفته است باید حضوری در این باره توضیح بدهند، گفت: به آنها گفته ایم که کتبا جزئیات آزادسازی را بفرستید تا زمینه توضیح حضوری فراهم شود که البته تاکنون هیچکدام از اینها محقق نشده است.

به گزارش تسنیم، علی محمد نوریان اوایل هفته گذشته قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در خصوص آزادسازی قیمت بلیت هواپیما گفته بود: تعرفه های مربوط به آزادسازی قیمت بلیت هواپیما در شورای عالی هواپیمایی تصویب شده و این برنامه از ۲۸ اردیبهشت(امروز) اجرایی می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار