|
|
کدخبر: ۱۷۶۹۰۸

روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج با صدور اطلاعیه ای نسبت به چرایی عدم حضور ابراهیم حاتمی کیا در یک مراسم تقدیر توضیحاتی ارائه کرد.

گروه فرهنگی مشرق- روابط عمومی سازمان رسانه ای اوج در خصوص حضور ابراهیم حاتمی کیا در برنامه تقدیر از خانواده های معظم شهیدان و ایثارگران پیروان ادیان توحیدی توضیحاتی ارائه کرده است. متن این توضیحات به شرح زیر است:

با سلام و تقدیم احترام

پیرو درج خبری در رسانه های مختلف مبنی بر عدم حضور جناب آقای ابراهیم حاتمی کیا در مراسم نمایش فیلم " چ " و پاسداشت خانواده های معظم شهیدان و ایثارگران پیروان ادیان توحیدی، لازم دیده شد، نکاتی در پاسخ به گلایه نمایندگان محترم کلیمیان و آشوریان در مجلس شورای اسلامی به اطلاع عموم و به ویژه شرکت کنندگان عزیز و ارجمند این مراسم رسانده شود.

۱ - واسطه دعوت از جناب آقای ابراهیم حاتمی کیا، روابط عمومی این سازمان بوده است که حدود ۱۰ روز قبل از برپایی این مراسم، موضوع دعوت با ایشان در میان گذاشته شد. اما با وجود شوق و شعف متعهدانه ای که در چهره ایشان دیده شده بود از همان ابتدا به دلیل مشغله های در هم تنیده شان در این روزها، برای حضور ابراز تردید کردند ولی با این حال مقرر شد برنامه های شخصی شان را بررسی کنند و خبر دهند.

۲ - پایان ساعت کاری همان روز اعلام کردند که متاسفانه بر خلاف میل باطنی شان که معمولا به بازماندگان عزیز شهیدان " نه " نمی گویند اما به دلیل همزمان بودن این مراسم با چند برنامه از قبل پیش بینی شده شان، به هیچ وجه امکان حضور ندارند.

۳ - از آنجایی که خبر عدم حضور ایشان به برگزارکنندگان مراسم اعلام شده بود با این حال متاسفانه خبر مراسم به انضمام شرکت ایشان در برنامه فوق در رسانه ها منتشر شد و به نوعی شاید سهواً سعی شد این عزیز را در عمل انجام شده قرار داده و برای حضور ایشان فشار وارد نماید.

۴ - پس از انتشار خبر باز هم روز برگزاری مراسم تماس هایی با آقای حاتمی کیا برقرار شد، تا چنانچه امکان جابجایی برنامه هایشان را دارند در این مراسم شرکت کنند که باز هم برای ایشان میسر نبود و با حسرت عذر خواستند.

۵ - نهایتاً علی رغم اینکه از ابتدا ایشان نسبت به دعوت دوستان برگزار کننده پاسخ روشن داده بودند اما ظاهراً در مراسم مربوطه مدعوین محترم از عدم شرکت ابراهیم سینمای دفاع مقدس ابراز گلایه و ناراحتی نموده اند.

بدینوسیله روایط عمومی سازمان رسانه ای اوج اعلام می دارد که ایشان علی رغم استقبال و شوق ملاقات با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران گرد آمده در آن مراسم، نه تنها خلف وعده ای ننموده اند بلکه از ابتدا به عدم حضورشان را اعلام و عذرخواهی نموده بودند. علی ای حال امید است که این توضیحات جایی برای تحلیل و تفسیرهای عجیب و حاشیه نگاری های بی انصافانه در برخی رسانه ها باقی نگذارد.

روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار