|
|
کدخبر: ۱۷۶۹۹۹

رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت از افزایش تسهیلات اسقاط خودروهای فرسوده سواری شخصی و تاکسی خبر داد و اعلام کرد: تسهیلات اسقاط خودروهای سواری فرسوده ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان و تاکسی ۲۰ میلیون تومان تعیین شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مجتبی شفیعی در تشریح طرح جدید اسقاط خودروهای فرسوده با اشاره به توافق با بانک صادرات برای خروج بیشتر از ۶۰ هزار دستگاه خودروی فرسوده از ناوگان حمل و نقل کشور، گفت: بر این اساس تفاهم نامه ای با این بانک امضا شده است.

رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور سقف ارائه تسهیلات برای اسقاط خودرهای تاکسی را ۲۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: در این طرح به خودروهای سواری ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان و خودروهای تسهیلات جهت اسقاط خودرو فرسوده و جایگزینی با خودروی جدید ارائه خواهد شد.

این مقام مسئول خروج تاکسی های فرسوده از ناوگان حمل و نقل را از اولویت های این تفاهم نامه دانست و افزود: در حال حاضر بیشتر از ۶۰ هزار تاکسی فرسوده در ناوگان حمل و نقل عمومی وجود دارد که با توجه به توسعه حمل و نقل عمومی، خروج این تاکسی ها در اولویت این طرح جدید خواهد بود.

وی نظارت کامل ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت بر روند اسقاط و جایگزینی خودروها را از مواد این تفاهم نامه عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: بستر نرم افزاری برای اجرای این طرح موجود است و تمامی متقاضیان از طریق ثبت نام در سامانه ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت می توانند در این طرح ثبت نام کنند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار