|
|
کدخبر: ۱۷۷۰۰۲

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته فردا دوشنبه در تهران گشایش می یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته فردا با حضور مقامات وزارت صنعت معدن و تجارت، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همچنین روسای اتحادیه ها و انجمن های مرتبط، در تهران گشایش می یابد.

در این نمایشگاه علاوه بر عرضه انواع مواد شوینده و پاک کننده، محصولات سلولزی و بهداشتی، محصولات محافظتی پوست، مو و رنگ مو، عطر، ادوکلن و اسپری، خوشبو کننده و محصولات بهداشتی منزل، مواد اولیه واسطه ای، خدمات بازرگانی و مشاوره ای، انواع دستگاه ها، صنایع، تجهیزات و ماشین آلات به نمایش گذاشته می شود.

در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته؛ ۲۰۰ شرکت داخلی و ۳۷ شرکت خارجی حضور دارند. در نمایشگاه امسال علاوه بر شرکت های داخلی شرکت ها و نمایندگانی از ۱۳ کشور شامل ترکیه، آلمان، چین، فرانسه، کانادا، اسپانیا، یونان، مصر، مالزی، هنگ کنگ، کره جنوبی، امارات و هند نیز جدیدترین تولیدات و خدمات خود را ارائه می کنند.

رئیس ستاد برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده و بهداشتی از رشد قابل توجه نمایشگاه بیست و یکم خبر داد و گفت: وسعت نمایشگاه نسبت به سال گذشته ۳۷ رشد یافته است.

مرادی اضافه کرد: بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده و بهداشتی امسال همچنین از نظر شرکت های داخلی ۲۰ درصد، شرکت های خارجی ۹۶ درصد و از نظر حضور کشورهای خارجی ۱۱۶ درصد افزایش نشان می دهد.

این نمایشگاه در سال گذشته فقط شاهد حضور شش کشور بود اما امسال ۱۳کشور حضور یافته است. جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی در این حوزه، کمک به رونق تولید، ایجاد زمینه فعالیت های علمی وتحقیقی در مورد ذائقه مصرف کنندگان، رقبا و محصولات جدید آنها، پیش فروش کردن محصولات، شناسایی و انتخاب نمایندگان فروش جدید، اطلاع از آخرین استانداردهای علمی و پژوهشی خارجی، اشتغالزائی، تعامل تولید کنندگان و مصرف کنندگان، معرفی توانمندی های شرکت های داخلی و کشف استانداردهای بالقوه در داخل کشور از مهمترین اهداف برگزاری نمایشگاه است.

این نمایشگاه در فضائی به مساحت بیش از ۲۱ هزار متر مربع، در سالن های ۶-۷ - ۸-۹ - ۱۰-۱۱ و ۲۷ و فضای باز نمایشگاهی برگزار خواهد شد. علاقه مندان می توانند از فردا ۲۹ اردیبهشت تا یکم خردادماه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۶ از این نمایشگاه واقع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران بازدید کنند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار