|
|
کدخبر: ۱۷۷۰۱۸

فرمانده دانشگاه علوم و فنون فارابی خبر داد

خبرگزاری تسنیم: فرمانده دانشگاه علوم و فنون فارابی از آغاز بیست ودومین دوره توجیهی نظامی کارآموزان قضایی سازمان قضایی نیروهای مسلح خبر داد.

به گزارشخبرگزاری تسنیمبه نقل از روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح، جعفر صادق منش فرمانده دانشگاه علوم و فنون فارابی اظهار داشت: قضات قبل از تکیه زدن و نشستن بر مسند قضاوت باید تمام آموزش ها و مقدمات این کار را طی کنند تا بتوانند قابلیت ها و توانمندی های لازم را برای دادرسی از خود بروز دهند.

وی با اشاره به تفاوت قضاوت در سازمان قضایی نیروهای مسلح با سایر مراجع قضایی، خطاب به کارآموزان گفت: مخاطبین شما، نظامیان هستند که برخورد با این تیپ افراد ظرافت های خاص خود را می طلبد. شناخت موضوعات نظامی، هنری است که کارآموزان قضایی برای این که بتوانند در فرآیند توصیف جرم، قانون را با واقعیت بیرونی تطبیق داده و در نهایت تصمیم منصفانه بگیرند باید به آن مجهز شوند.

فرمانده دانشگاه علوم و فنون فارابی نیز در ابتدای این مراسم به تشریح جزئیات برگزاری این دوره پرداخت و گفت: در دوره بیست و دوم ۴۴ نفر از کارآموزان قضایی حضور دارند.

صادق منش افزود: کل ساعات آموزش نظری و عملی ۱۷۰ساعت و دوره نظری یک ماهه است و بعد از آن دوره آموزش تیر اندازی و بازدید از منطقه یکم دریایی ارتش پیش بینی شده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار