|
|
کدخبر: ۱۷۷۰۱۹

در جلسه امروز شورای شهر:

خبرگزاری تسنیم: شهردار تهران گفت: اگر شورای شهر بخواهد این مصوبه را اجرا می کنم و حتی علاوه بر رؤسای ۵ کمیسیون دیگر ۳۱ عضو را برای حضور در این جلسه و نظارت بر تخصیص ها دعوت می کنم.

مجتبی شاکری در گفت وگو با خبرنگار اجتماعیخبرگزاری تسنیم، درباره جلسه امروز شورای شهر تهران که با حضور محمدباقر قالیباف شهردار تهران برگزار شد، اظهار داشت: موضوع اجرا نشدن مصوبه شورا مبنی بر حضور رؤسای کمیسیون های ۶ گانه شورای شهر در جلسات کمیته تخصیص بودجه که سوال یکی از اعضای شورا از شهردار تهران نیز بود مورد بحثقرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در حال حال به جز رئیس کمیسیون برنامه و بودجه رؤسای سایر کمیسیون ها در جلسه مذکور حاضر نمی شوند، ادامه داد: در این زمینه بحثهای اختلافی بین شورای شهر و فرمانداری وجود داشته و فرمانداری این مصوبه را خلاف قانون دانسته است و آن را بازگرداند در عین حال شورای شهر چنین نظری ندارد و بر اجرای مصوبه خود تأکید دارد.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران تصریح کرد: نهایتا قالیباف گفت " اگر شورای شهر بخواهد این مصوبه را اجرا می کنم و حتی علاوه بر رؤسای ۵ کمیسیون دیگر ۳۱ عضو را برای حضور در این جلسه و نظارت بر تخصیص ها دعوت می کنم ".

وی افزود: فضای جلسه با تعامل پیش رفت و به رغم اختلاف فرمانداری و شورای شهر، این امکان وجود دارد که در صورت تأکید شورای شهر مصوبه به اجرا درآید و ممنوعیت قانونی ندارد.

شاکری خاطرنشان کرد: قالیباف اعلام کرد " به دلیل اینکه اعتراض فرمانداری به معنای قانون محسوب نشدن یک مصوبه است و شورا نیز پاسخ فرمانداری را نداده بود، من آن را قانون تلقی نکرده ام بنابراین خلاف قانون عمل نکرده ام.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار