|
|
کدخبر: ۱۷۷۰۵۶

خبرگزاری تسنیم: مدیرمسئول روزنامه خبر جنوب گفت: این روزنامه، نخستین روزنامه ای بود که خبر آزادی خرمشهر را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعیخبرگزاری تسنیم، حسین واحدی پور مدیرمسئول روزنامه خبر جنوب در جریان بازدید خبرنگاران حوزه رسانه از این روزنامه، درخصوص ویژگی های کلی این روزنامه، اظهار داشت: روزنامه خبر جنوب ۳۵ سال است که بدون تعطیلی منتشر شده و تنها روزنامه کشور است که به مدت ۱۷ سال و با تیراژ ۲۵ تا ۲۸ هزار نسخه در تعطیلات نوروز منتشر می شود.

وی ادامه داد: این روزنامه انتشار خود را با پنج هزار نسخه آغاز کرده و در حال حاضر با تیراژ بین ۵۰ تا ۵۵ هزار نسخه منتشر می شود، از زمانی که قیمت روزنامه به ۷۰۰ تومان رسیده تیراژ حدود ۱۰ تا ۱۵ هزار نسخه کمتر شده است. فروش روزنامه به صورت پیش فروش یک هفته ای در کیوسک های مطبوعاتی است و هیچ برگشتی ندارد و طبق پیش بینی ما اگر ۱۰ هزار نسخه به تیراژ اضافه شود باز هم برگشتی نخواهیم داشت.

مدیرمسئول روزنامه خبر جنوب همچنین گفت: خبر جنوب نخستین روزنامه ای بود خبر آزادی خرمشهر را منتشر کرد و در حال حاضر در ۴۸ تا ۵۶ صفحه چاپ می شود و قیمت تمام شده آن برای ما بین ۸۰۰ تا ۹۰۰ تومان است و انتشار آن برای خبرگیری آخرین اخبار بعضاً تا ساعت ۲ بامداد عقب میفتد.

وی افزود: این روزنامه برای نخستین بار اقدام به راه اندازی تور مطبوعاتی می کند تا قشرهای مختلف مردم برای آشنایی با تحریریه روزنامه، چاپخانه، آگاهی از فضای کلی روزنامه ها و پرسش و پاسخ با اعضای تحریریه به اینجا بیایند.

واحدی پور در پایان گفت: یک طبقه از ساختمان روزنامه به موزه مطبوعات اختصاص می یابد که مجوز آن از میراثفرهنگی اخذ شده است و از چند ماه دیگر آماده بازدید علاقه مندان است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار