|
|
کدخبر: ۱۷۷۰۹۴

خبرگزاری تسنیم: شرکت داروسازی کاسپین تامین با نماد " کاسپین " پس از احراز شرایط پذیرش از ۲۷ اردیبهشت به عنوان نود و ششمین نماد معاملاتی و چهل و چهارمین شرکت در بازار اول درج شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم؛ شرکت داروسازی کاسپین تامین با نماد " کاسپین " پس از احراز شرایط پذیرش از ۲۷ اردیبهشت به عنوان نود و ششمین نماد معاملاتی و چهل و چهارمین شرکت در بازار اول درج شد.
سرمایه این شرکت ۱۵میلیارد تومان بوده و شرکت سرمایه گذاری دارویی، ۹۵ درصد از سهام این شرکت را در اختیار دارد.
گفتنی است همچنین شرکت صنایع بسته بندی مشهد که در زمینه ساخت محصولات فلزی فعالیت می کند به عنوان یکصد و شصت و یکمین نماد معاملاتی در بازار پایه درج شد.
همچنین در ادامه معاملات امروز فرابورس، در حالی که آیفکس فرابورس با رشد ۱.۱درصدی مواجه بود شاخص فرابورش ۸.۸ واحد رشد کرد و عدد ۷۸۲.۸ واحد را نشان داد.
این در حالی است که بازار فرابورس شاهد معامله ۲۷۰ میلیون اوراق به ارزش ۱.۸هزار میلیارد ریال در ۱۸ هزار و ۴۹۹ دفعه بود.
در میان شرکت های فرابورسی بیشترین حجم معاملات مربوط به فروش ۱۶۶میلیون حق تقدم استفاده نشده شرکت سیمان باقران بود و پس از آن معامله ۳۷.۷میلیون سهم بانک دی و ۸.۶ میلیون سهم گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان در رتبه های بعدی از این لحاظ قرار گرفتند.
بازار امتیاز تسهیلات مسکن نیز همچون روز گذشته با رشد قیمت روبرو بود و هر برگه اوراق تسهیلات مسکن خرداد ۹۰ با رشد ۴.۸ درصدی به ۸۲۴ هزار و ۱۰ریال رسید.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار