|
|
کدخبر: ۱۷۷۱۳۳

خبرگزاری تسنیم: با هم کدسازی تلفن های ثابت استان همدان از فردا، کدهای بین شهری ۰۸۱۱،۰۸۱۲، ۰۸۵۱ و ۰۸۵۲ به ۰۸۱ تغییر می کند.

به گزارشخبرگزاری تسنیمبه نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، طرح هم کدسازی در سطح شهرستانهای همدان، ملایر، نهاوند، تویسرکان، رزن، کبودرآهنگ، بهار، اسدآباد و فامنین انجام می شود و شماره مشترکین در این شهرستانها از ۷ رقم به ۸ رقم تغییر می کند.

براساس این گزارش، مشترکین تلفن های ثابت در شهرستانها و روستاهای استان همدان برای اطلاع از تغییرات و دریافت شماره جدید خود می توانند تا قبل از ساعت ۲۲ روز دوشنبه(۲۹ اردیبهشت) در محدوده استان با سامانه گویای ۱۳۵ و ۱۱۸ و درخارج از استان با شماره ۰۸۱۱۸۳۵۲۲۲۲ و بعد از ساعت ۲۲ در خارج از استان با شماره ۰۸۱۳۸۳۵۲۲۲۲ و در داخل استان با سامانه گویای ۱۳۵ و ۱۱۸ تماس بگیرند.

همچنین مشترکان می توانند با مراجعه به سایت شرکت مخابرات استان همدان به نشانی www. tch. ir و واردکردن شماره تلفن قدیم، از شماره جدید خود مطلع شوند.
​براساس اطلاعیه ستاد هم کدسازی تلفن های ثابت، مشترکان برای انعکاس پیشنهاد و همچنین اعلام شکایت در این زمینه، می توانند به پورتال اطلاع رسانی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی به آدرس www. cra. ir بخش ثبت و پاسخگوئی به شکایات مراجعه کنند.

انتهای پیام / /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار