|
|
کدخبر: ۱۷۷۳۰۸

خبرگزاری تسنیم: پسر ۱۷ ساله ای که به دلیل کینه ای ۳ ساله دوست خود را به قتل رساند به همراه پدر و یکی از دوستانش دستگیر شد.

به گزارشخبرگزاری تسنیمدر ساعت ۰۲:۱۰ بامداد سوم اردیبشهت ماه امسال کشف یک فقره جسد متعلق به مرد جوانی از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به کلانتری تهران نو اعلام شد که با حضور مأموران در پارک خانواده در خیابان بلال حبشی و انجام اقدامات اولیه از سوی تیم تشخیص هویت، مشخص شد که جسد متعلق به جوانی حدوداً ۲۰ ساله است که بر اثر خفگی ناشی از انسداد شریان تنفسی به قتل رسیده است.

پس از تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع " قتل عمد " و به دستور قاضی رودگر، بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت که با آغاز رسیدگی به پرونده، کارآگاهان اداره دهم به تحقیق از جوانی پرداختند که با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته بود؛ این جوان در خصوص نحوه کشف جسد به کارآگاهان گفت: در زمان عبور از خیابان متوجه یک دستگاه خودرو پراید شدم که سه سرنشین آن سعی داشتند تا جسدی را داخل صندوق عقب بگذارند که با دیدن من جنازه را در همانجا رها کرده و با ماشین از محل متواری شدند اما من در همان لحظه موفق به برداشتن شماره پلاک پراید شدم.

با توجه به اطلاعات بدست آمده از آخرین مالک خودرو پراید مذکور، کارآگاهان موفق به شناسایی و دستگیری جوانی ۱۷ ساله به نام شهرام شدند؛ شهرام که چاره ای جز اعتراف نداشت به قتل یکی از دوستانش به نام بهروز(۱۷ ساله) اعتراف کرد و به کارآگاهان گفت: مدت هاست که بهروز(مقتول) را می شناختم و سه سال قبل که به جشن تولد یکی از دوستانم به نام پرویز دعوت شده بودم من و بهروز باهمدیگر درگیر شدیم و او مرا کتک زد. بعد از آنروز، بهروز همیشه درباره روز دعوا صحبت می کرد و بین بچه های محل من را سوژه تمسخرخود کرده بود و دیگر بین بچه های محل آبرویی برایم نگذاشته بود و هر زمان که با یکی از بچه های محل صحبت می کردم، آنها با تمسخر عنوان می کردند که بهروز مرا کتک زده است؛ به همین دلیل از بهروز کینه به دل داشتم و تصمیم گرفتم تا او را به قتل برسانم.

شهرام ادامه داد: ابتدا با بهروز قهر بودم اما چون می خواستم از او انتقام بگیرم، با او طرح دوستی ریختم تا اینکه دوم اردیبهشت ماه، بهروز دنبال من آمد و باهم به پارک رفتیم و من هم داخل پارک، در فرصتی مناسب پارچه ای را دور گردن بهروز انداختم و آنقدر فشار دادم تا او بمیرد. بعد از اطمینان از مرگ بهروز، جنازه را زیر برگ ها مخفی کردم و به سراغ پدرم رفتم اما پدرم وقتی از ماجرا با خبر شد عنوان کرد که باید خودم را معرفی کنم؛ من که نتوانسته بودم پدرم را راضی کنم به سراغ یکی از دوستانم به نام پرویز رفتم و از او کمک خواستم و باهم به خانه ما برگشتیم. وقتی پدرم من و پرویز را دید که قصد داریم تا جسد بهروز را با موتور به مکان دیگری انتقال دهیم قبول کرد که با ما همراه شود؛ به پارک رفتیم و قصد داشتیم تا جسد را به خارج از تهران منتقل و دفن کنیم که ناگهان در حین انتقال جنازه به صندوق عقب، راننده یک خودرو عبوری ما را دید و مجبور شدیم تا جسد را رها کرده و فرار کنیم.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم اصلی پرونده به ارتکاب جنایت، پدر و دوست متهم نیز به اتهام معاونت در قتل دستگیر و در تحقیقات تکمیلی، اظهارات متهم اصلی پرونده را تأیید کردند.

وی، در پایان این خبر گفت: با صدور قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده، هر سه متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار