|
|
کدخبر: ۱۷۷۳۱۰

دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به اصلاح آئین نامه آموزش از راه دور گفت: دانش آموزی که از مجموعه درس های دوره متوسطه بزرگسالان و آموزش از راه دور در ۴ درس نمره ۷ و معدل ۱۰ کسب کند، فارغ التحصیل است.

مهدی نوید ادهم در گفت وگو با خبرنگار اجتماعیخبرگزاری تسنیمبا اشاره به اصلاح آئین نامه آموزشی دوره متوسطه آموزش از راه دور اظهار داشت: چنانچه دانش آموزی از مجموعه درس های دوره متوسطه بزرگسالان، داوطلبان آزاد و آموزش از راه دور حداکثر در چهار عنوان درسی(دو عنوان نهایی و دو عنوان غیرنهایی)، آخرین نمره درس وی ۷ و بیشتر و معدل کل وی نیز حداقل ۱۰ باشد، فارغ التحصیل شناخته می شود.

وی افزود: آن دسته از درس های شاخه فنی وحرفه ای که نصاب قبولی آنها ۱۲ است همچنین استاندارد مهارت(درس های مهارتی) و کارورزی شاخه کاردانش، مشمول این تبصره نمی شود.

دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش ادامه داد: این مصوبه شامل آن دسه از دانش آموزانی می شود که در سال تحصیلی ۹۰-۹۱ از ابتدا وارد پایه اول دوره متوسطه بزرگسالان، مدارس آموزش از راه دور یا ایثارگران شده باشند یا در سال تحصیلی مذکور در پایه اول متوسطه روزانه ثبت نام کرده و سپس به مدارس بزرگسالان، آموزش از راه دور یا ایثارگران منتقل شده اند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار