|
|
کدخبر: ۱۷۷۳۷۷

مدیرعامل خانه هنرمندان ایران در پیام تسلیت درگذشت «حسین پرتوی» نوشت: او تنها عکاس بیعت همافران با حضرت امام نبود، او مورخی بود که با ثبت لحظات تاریخی انقلاب، لرزه بر اندام کسانی انداخت که حقیقت را در پس پرده، نهان می خواستند.

گروه فرهنگی مشرق- مجید سرسنگی مدیرعامل خانه هنرمندان ایران، درگذشت «حسین پرتوی» عکاس انقلاب و جنگ را تسلیت گفت. در متن پیام تسلیت وی آمده است:

«حسین پرتوی تنها عکاس بیعت همافران با حضرت امام(ره) نبود، او مورخی بود که با ثبت لحظات تاریخی انقلاب، لرزه بر اندام کسانی انداخت که حقیقت را در پس پرده، نهان می خواستند تا دنیا فریاد انقلاب اسلامی ایران را نشنود و خروش مردم مسلمان این سرزمین را نبیند. حسین پرتوی تنها عکاس روزهای انقلاب نبود، او رزمنده ای بود که همگام با دیگر برادران خود، لحظه لحظه دفاع مردم ایران در مقابل هجوم دشمن را به جهان مخابره کرد تا حقانیت مردم مظلوم ایران هیچگاه از یاد تاریخ نرود. حسین پرتوی تنها یک عکاس نبود، او هنرمندی بود که ایران و ایرانی هیچگاه خاطره سازی هایش از روزهای انقلاب و جنگ را از یاد نخواهد برد. روحش شاد و یادش گرامی باد».

مراسم تشییع پیکر زنده یاد «حسین پرتوی» عکاس انقلاب و جنگ سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ساعت ۹ صبح از مقابل خانه هنرمندان ایران برگزار می شود. وی روز گذشته در سن ۷۲ سالگی به دیدار معبود شتافت.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار