|
|
کدخبر: ۱۷۷۴۰۰

ابوالفضل قناعتی:

سخنگوی کمیسون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران گفت: حرکت اتوبوس های گاز سوز در شهر یک تهدید است، ۳ هزار اتوبوس گازسوز باید هر چه سریع تر تست و تعمیر شوند.

امیدنیوز- هر چند غصه و قصه ما تا الان اتوبوس های فرسوده بود اما از این پس باید دست به دعا شویم که اتوبوس های گاز سوز که به قول مسئولانمان بمب های سیار هستند سبب حادثه ای در شهر نشوند.

ابوالفضل قناعتی در گفتگو با خبرنگار امید گفت: ما احساس مردم را در تمام اتفاقاتی که در شهر می افتد درک می کنیم و جان شهروندان برای ما مهم است که در جلسه ای که در کمیسیون عمران بود تصمیم گرفتیم از نزدیک از شرکت تست مخازن گاز اتوبوس ها بازدید کنیم.

دولت به تعهداتش برای حفظ و نگهداری مخازن گازسوز عمل نکرده است

سخنگوی کمیسیون عمران شورای شهر تهران اظهار داشت: در دولت گذشته مصوب شد که مسئولیت مخازن اتوبوس های داخل شهر برعهده وزارت کشور و اتوبوس های خارج شهر بر عهده وزارت راه است اما متاسفانه الان در خصوص نگهداری و تعمیر این مخازن هیچ اتفاقی نیافتاده است.

حرکت اتوبوس های گاز سوز در شهر یک تهدید است / ۳ هزار اتوبوس گازسوز

قناعتی بیان کرد: در حال حاضر ۳ هزار اتوبوس گاز سوز در شهر داریم که بالای ۷ سال قدمت کاری دارند که در واقع باید گفت حرکت این ها در شهر یک تهدید است

وی بیان کرد: ما در شورای شهر شهربدون در نظر گرفتن تعهدات دولت، بودجه ای را مصوب کردیم که مخازن خراب شده تعمیر شوند.

قناعتی گفت: شرکتی در سال ۹۳ قرار شده بود که روزی ۱۰ اتوبوس را چک کنند که با صحبت هایی که با هاشمی تشکری معاون حمل ونقل ترافیک شد قرار شد تعداد پیمان کاران یا تعداد این شرکت ها افزایش یابد تا با سرعت بیشتری حداقل در طی ۳ تا ۴ ماه مخازن این اتوبوس ها تعمیر شوند.

تست ها قابل اطمینان است / نیاز هر اتوبوس به ۳۰ میلیون اعتبار برای تعمیر مخازن گازسوز

این عضو شورای شهر ادامه داد: تست مخازن این اتوبوس ها بار مالی بالایی دارد هر اتوبوس ۷ مخزن دارد که هر مخزن نیاز به ۵ میلیون برای تعمیر دارد که به دلیل وضعیت اعتباری شاید مجبور باشیم تعداد مخازن را در هر اتوبوس محدود کنیم.

قناعتی در پایان گفت: ما در شورای شهر در خصوص موضوعی که با جان مردم در ارتباط است ورود می کنیم و نمی توانیم بگوییم وظیفه شهرداری و یا وظیفه دولت است انتظار از دولت این است که به تعهداتش عمل کند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار