|
|
کدخبر: ۱۷۷۴۳۸

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت کار ٰ تعاون ٰ رفاه و صنعت ٰمعدن ٰ تجارت مشترکا باید در ارتقا کیفی محصولات داخلی تلاش کنند.

به گزارش امید، نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت کار ٰ تعاون ٰ رفاه و صنعت ٰمعدن ٰ تجارت مشترکا باید در ارتقا کیفی محصولات داخلی تلاش کنند.
حسین طلا در گفتگو با خبرنگار امید گفت: در حال حاضربرخی از صنایع ما دارای دقت کم در تولید هستند و تولیدات این صنایع دارای پرتی هستند.
نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: این محصولات به سبب دلایل مختلف از جمله به روز نشدن ماشین آلات ٰ از لحاظ کیفیت در حد پایینی هستند.
وی با اشاره به اینکه ما در حوزه نیروی انسانی و حمایت لازم از کارگر و کارفرما مشکل داریم افزود: وزارت کار ٰ تعاون ٰ رفاه و صنعت ٰمعدن ٰ تجارت مشترکا باید در ارتقا کیفی محصولات تلاش کنند.
طلا اظهار داشت: با توجه به اینکه تحریم ها در همه سطوح نیست یکی از کارهایی که می توانیم انجام دهیم این است که در برخی از تولیدات شرکت های خارجی را وارد کنیم کار از ما سرمایه از شرکت های خارجی که این به ارتقا کیفیت محصولات داخلی کمک می کند.
وی با اشاره به اینکه در عرصه مردمی باید فرهنگ سازی شود اظهار داشت: شاید مردم جنس خارجی را بهتر قبول داشته باشند به این امید که کیفیت این محصولات بهتر است اما خانواده ها باید فرض کنند که فرزندشان این کالا را تولید می کند و اگر کالای داخلی را نخرند نه تنها فرزندشان بلکه چندین نفر از کار بیکار می شوند.
این نماینده مردم در مجلس تصریح کرد: اگر مردم کالای داخلی را نخرند ٰنخریدن یک کالا عملا می تواند یک شغلی را حذف کند.
وی افزود: اگر می خواهیم جهاد اقتصادی کنیم باید در سیستم اداری یک نگاه پدافندی داشته باشیم اگر این را بپذیریم که جنگ داریم از رزمندگانمان چگونه حمایت می کنیم؟
طلا در پایان گفت: اگر ما حامی تولید کننده داخلی نباشیم تولید کننده تمایل پیدا می کند که به دنبال واسطه گری برود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار