|
|
کدخبر: ۱۷۷۴۸۸

سرهنگ علیدوست

معاون سازمان نظام وظیفه عمومی در مصاحبه ای شرایط تسهیلات اعطایی به این دسته از سربازان را منوط به ثبت درخواست در سامانه مورد نظر دانست.

به گزارشامیدنیوزبه نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ رحمان علیدوست معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا اظهار داشت: مشمولان سرباز معلم و اعضای هیأت علمی دانشگاه ها برابر سنوات گذشته در تیر ماه سال ۱۳۹۵ به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعزام می شوند.

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا افزود: این سازمان برای مشمولان متقاضی بهره مندی از این طرح ها، ارائه تسهیلات تنظیم تاریخ اعزام برای تیر ماه را در نظر گرفته است.

سرهنگ علیدوست ادامه داد: مشمولان متقاضی استفاده از تسهیلات فوق می توانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی(پلیس + ۱۰) یا از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی ناجا در سامانه خدمات اینترنتی به نشانیwww. vazifeh. police. ir، نسبت به ثبت درخواست، تمدید تاریخ اعزام به خدمت خود از اردیبهشت ماه به تیرماه یا تعجیل تاریخ اعزام به خدمت خود به تیر ماه اقدام نمایند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت ظرفیت آموزش در تاریخ یکم تیر ماه ۹۵ و براساس زمان ثبت درخواست این مشمولان اولویت با مشمولانی است که زودتر نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کرده و سازمان نیز در حد توان با درخواست آنها موافقت می کند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار