|
|
کدخبر: ۱۷۸۱۹۸

پلیس آگاهی تهران در جریان جست و جوی سارقین آرایشگاه های زنانه از شهروندان خواست در صورت شناسایی آن ها به پلیس گزارش دهند.

به گزارش امیدنیوز و به نقل از خبرگزاری فارس، در تاریخ ۱۸ آبان سال جاری وقوع یک فقره کیف قاپی از یک آرایشگاه زنانه در محدوده شهرک ولیعصر – خیابان شریعتی به کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر اعلام شد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت اماکن و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه ۱۸ تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

مالباخته پس از حضور در پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در ساعت ۱۳:۰۰ روز ۱۸ آبان ماه امسال در داخل آرایشگاه زنانه حضور داشتم، هنگام ورود کیف دستی ام را روی یکی از صندلی‌ها گذاشتم، پس از دقایقی دو خانم که یک نفر از آن‌ها یک بچه همراه خود داشت وارد آرایشگاه شدند و پس از دقایقی بدون اینکه من و دیگر افراد حاضر در آرایشگاه متوجه شویم، کیف دستی بنده حاوی ۵۰۰ هزار تومان وجه نقد و گوشی تلفن همراهم را سرقت کرده و به سرعت از آرایشگاه خارج شدند.

شاکی پرونده در ادامه افزود: دو سارق زن پس از سرقت یک کیف دستی زنانه را داخل آرایشگاه جای گذاشتند.

کارآگاهان با بررسی محتویات بجای مانده از سارقین، موفق به شناسایی مالباخته ای دیگر شدند که کیف او نیز دقیقا به همین شیوه و شگرد مورد سرقت قرار گرفته بود اما به علت عدم وجود پول و یا مدارک شناسایی داخل کیف، اقدامی جهت طرح شکایت نکرده بود.

در ادامه رسیدگی به پرونده، کارآگاهان با بررسی تراکنش مالی عابربانک شاکی پرونده مطلع شده بودند که سارقین در چندین مرحله اقدام به برداشت تمامی پول‌های داخل حساب شاکی کردند، با شناسایی محل برداشت پول، کارآگاهان به یک لباس فروشی در محدوده بازار مراجعه و در بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته موفق به شناسایی تصاویر دو سارق زنی شدند که به همراه یک پسر جوان حدودا ۱۵ ساله به مغازه لباس فروشی مراجعه و اقدام به خرید کرده بودند.

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ، سرهنگ کارآگاه احمد نجفی، با اعلام این خبر گفت: در ادامه رسیدگی به پرونده سرقت از آرایشگاه‌های زنانه و به جهت شناسایی و دستگیری متهمین، دستور انتشار بدون پوشش تصاویر به دست آمده از سارقین از سوی بازپرس پرونده صادر شده است.

لذا از کلیه شهروندان که موفق به شناسایی تصاویر متهمین شدند درخواست می‌شود تا هرگونه اطلاعات در خصوص هویت و یا مخفیگاه این افراد را از طریق شماره تماس‌های ۶۳۹۵۷۷۶۰ و یا ۶۳۹۵۷۷۵۵ در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند، همچنین از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصاویر متهمین شده و توسط این افراد مورد سرقت قرار گرفتند نیز دعوت می‌شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان آزادی – خیابان زنجان شمالی مراجعه کنند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار