|
|
کدخبر: ۱۷۸۲۱۱

رئیس اتحادیه کانون های سراسری وکلا از بررسی اعتراض داوطلبان آزمون وکالت در سازمان سنجش خبر داد و گفت: تا کنون، ایراد و مشکلی برای سؤالات مطرح نشده است، با این حال بررسی ها ادامه دارد.

به گزارش امیدنیوز و به نقل از خبرگزاری مهر، بهمن کشاورز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت آزمون وکلا گفت: قبلا اعلام شده بود که احتمالا یک ماه پس از برگزاری آزمون، نتایج اعلام می شود که تا کنون این اتفاق نیفتاده و تلاش ما هم بر اعلام سریع نتایج است.

وی با اشاره به انتشار کلید سوالات آزمون در پنج دی ماه، گفت: طراحان سوال برجسته ترین افراد در رشته های خود هستند و از محل اختلافی سئوالی نیامده است.

کشاورز تصریح کرد: پس از انتشار کلید سئوالات یک روز برای اعلام اعتراض زمان گذاشته شد و در این مدت هم حجم زیادی از اعتراضات ارسال شد. اصل اوراق و اعتراضات تحویل سازمان سنجش شد.

رئیس اتحادیه کانون های سراسری وکلا افزود: تا این زمان، مشکلی برای سئوالات مطرح نشده و از صحت برخوردار بوده است.

وی با بیان اینکه میزان جذب در آزمون امسال کاهش یافته است، اظهار داشت: مقامات قضائی محلی از جمله روسای دادگستری نسبت به نیاز موجود برای جذب وکلا، تعداد اعلام می کنند.

کشاورز تصریح کرد: تعداد و میزان جذب وکیل در استان های مختلف بستگی به نظر کانون وکلا ندارد.

رئیس اسکودا در خصوص انتقاد وارده مبنی بر عدم اجرای بومی گزینی در آزمون گفت: این مسئله نیاز به پشتوانه قانون دارد چرا که اجرای آن نیاز به قانون خاص دارد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار