|
|
کدخبر: ۱۷۸۴۱۳

مدیرکل دفتر مدیریت ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: ۳۵ خانوار ایرانشهری و فنوجی در سیلاب گرفتار شده بودند که در چادرهای امدادی هلال احمر اسکان یافتند.

به گزارش امیدنیوز و به نقل از خبرگزاری فارس، غلامرضا اربابی امروز در زاهدان اظهار کرد: ۳۵ خانوار ایرانشهری و فنوجی در سیلاب گرفتار شده بودند که در چادرهای امدادی هلال احمر اسکان یافتند.

مدیرکل دفتر مدیریت ستاد بحران سیستان و بلوچستان افزود: ۱۰ محور مسدود شده به دنبال بارندگی‌ها همچنان مسدود است اما تلاش راهداران برای بازگشایی محورها ادامه دارد.

این مسؤول با تاکید بر اینکه خسارت جانی تاکنون گزارش نشده است، گفت: خسارت به زیرساخت‌های شهری و کشاورزی در اکثر شهرستان‌های جنوبی استان وارد شده است.

اربابی با بیان اینکه بیشترین بارندگی‌ها در دستگرد نیکشهر ثبت شده است، اطهار کرد: جمع بارش‌های استان از عصر پنج شنبه ۳۰ دی ماه تا ساعت ۱۲:۳۰ امروز، زاهدان سه، نصرت آباد چهار، زابل یک، هیرمند دو، هامون یک، خاش، ۶۹، میرجاوه پنج، سراوان ۹، مهرستان ۲۸، سوران ۱۰، ایرانشهر ۴۲، دلگان ۷۳، بزمان ۶۳، راسک چهار، نیکشهر ۶۴، قصرقند ۲۴، فنوج ۴۴، چابهار ۳۰، کنارک ۵۲ و زرآباد تا ساعت ۹:۳۰ صبح امروز ۲۹ میلی‌متر گزارش شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت ستاد بحران سیستان و بلوچستان افزود: امروز از ارتفاعات غربی استان مانند بزمان گزارش برف داشتیم و پیش‌بینی می‌شود از اواخر امشب در نصرت آباد، زاهدان، خاش، میرجاوه و ارتفاعات شمالی سراوان بارش به صورت برف باشد.

وی از آماده‌باش تمامی دستگاه‌های امدادی خبر داد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار