|
|
کدخبر: ۱۷۸۶۲۲

کیهان کلهر و علیرضا قربانی با «ساز و آواز» به آمریکا می‌روند؛ این در حالی است که تلاش های ترامپ برای مقابله با اتباع کشور های هفت گانه همچنان ادامه دارد.

به گزارش امیدنیوز و به نقل از خبرگزاری تسنیم، کنسرت مشترک علیرضا قربانی و کیهان کلهر ۱۳ می برابر با ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، در سالن «Schimmel Center» نیویورک برگزار خواهد شد. در این اجرا همچنین یک نوزانده تنبک این دو هنرمند را همراهی خواهد کرد.

«LA times» درباره این رویداد نوشته است: «کیهان کلهر استاد کمانچه یکی از هنرمندان محبوب ایران و سفیر برجسته موسیقی فارسی است. او همکاری‌هایی گسترده با هنرمندانی از جمله یویو ما، بروکلین رایدر، کرونوس کوارتت، گروه غزل و ارکسترهای بسیاری در سراسر جهان داشته است. موسیقی کلهر در غرب محبوب است و او یک نیروی خلاق در صحنه موسیقی بین‌المللی امروز است.

کیهان کلهر برای این کنسرت از علیرضا قربانی دعوت کرده است تا با یکدیگر «ساز و آواز» اجرا کنند. ساز و آواز اجرای اشعار کهن توسط خواننده و همراهی آن با ساز و موسیقی است. قربانی خواننده‌ای توانمند است و از او به عنوان جانشین محمدرضا شجریان، استاد موسیقی کلاسیک فارسی یاد می‌شود».

کیهان کلهر در حال حاضر در ایران حضور دارد و در ماه‌های اخیر تور کنسرت‌هایش را در تهران و شهرستان‌ها برگزار کرد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار