|
|
کدخبر: ۱۷۸۶۶۹

فاجعه ای دیگر که بر سر یکی دیگر از ساختمان های این شهر آمد و باید ببینیم چه زمانی ساختمان بی احتیاطی در این شهر فرو خواهد ریخت تا دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم.

به گزارش سرویس اجتماعی امید نیوزسید جلال ملکی در این باره گفت: وقوع حادثه ریزش آوار در ساعت ۱۵:۲۰ ظهر دیروزبه سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه واقع در حکیمیه تهرانپارس اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل حادثه گفت: پس از حضور آتش نشانان در محل حادثه مشاهده شد که ریزش آوار در قطعه زمینی به مساحت حدود ۴۰۰ مترمربع رخ داده و در حالی که کارگران در دیوار ضلع شمالی این زمین در حال کار بودند ناگهان دیوار بر سرشان تخریب شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران افزود: در این حادثه یک کارگر افغان را که از ناحیه سر و صورت دچار آسیب دیدگی شده بود را از محل حادثه خارج کرده و برای انتقال به مراکز درمانی به عوامل اوژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از کارگران نیز در زیر آوار محبوس مانده بود، ادامه داد: عوامل آتش نشانی مدتی بعد این کارگر ۲۰ ساله افغان را نیز از زیر آوار خارج کرده و در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند که در بررسی علائم حیاتی این فرد مشخص شد که به دلیل شدت جراحات وارده در همان دقایق اول حادثه در دم جان خود را از دست داده بود.

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان هم اکنون در حال ایمن سازی محل هستند، گفت: علت قطعی این حادثه در دست بررسی است اما شواهد اولیه حاکی از این است که بی احتیاطی کارگران حین کار منجر به این حادثه شده است. بعد از حادثه تلخ پلاسکو حالا این دومین حادثه ای است که برای ساختمان های این شهر اتفاق می افتد که گویا باز هم بر اثر بی احتیاطی است و انگار قرار نیست این بی احتیاطی و این حوادثغیر قابل جبران در شهر تهران تمام شود.

-

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار