|
|
کدخبر: ۱۷۸۷۳۰

امسال به ظاهر صدا و سیما سبد پر و پیمان تری برای سریال های نوروزی سال ۱۳۹۶ دارد که هرکدام میتوانند شانش محبوب ترین سریال نوروزی را داشته باشند.

به گزارش سرویس اجتماعی امید نیوز - سریال های نوروزی که همیشه از مخاطبان زیادی برخوردار بودند در سال های مختلف با فراز و نشیب های زیادی همره بودند اما امسال با حضور چهار سریال خوب با تیم امتحان پس داده و مجبوب نوید شب های خوبی را در نوروز سال ۱۳۹۶ می دهند. سریال علی البدل - شبکه یک بار دیگر به سیروس مقدم و محسن تنابنده اعتماد کرده و آنتن نوروز ۹۶ خود را به گروه خلاق پایتخت سپرده است. علی البدل که ابتدا قرار بود در ماه رمضان شال پیش روی آنتن برود به علت پخش مجموعه پادری به نوروز منتقل شد. داستان سریال در روستایی در اطراف همدان رفم می خورد که قصه طنز و متفاوتی خواهد داشت و داستان پایتخت را دنبال نمی کند. و سیروس مقدم درباره داستان سریال می گوید: «از اسم سریال کاملا مشخص است که داستان بر چه اساسی است. داستان در مورد افرادی است که حضور دارند اما حق رای ندارند. کسانی که در مجالس و شوراها اعضای علی‌البدل هستند و در جریان همه امور قرار دارند اما حق رای ندارند.» طعنه های سیاسی در ایر اثر نیز مشابه پایتخت وجود دارد ولی طعنه های اجتماعی رنگ و لعاب بیشتری دارند که در داستان چند خانواده قصه ظهور و بروز می کنند. تیم پایتخت در حال حاضر مشغول ضبط پایتخت پنج در یونان هستند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است که من علی البدل هستم، فرعی، رزرو و جانشین عضو اصلی؛ حرف نزنم میگن مگه لالی، حرف بزنم میگن حق رای نداری. خلاصه هم هستم هم نیستم.

محسن تنابنده، مهدی فخیم‌زاده، هادی کاظمی، مهدی هاشمی، احمد مهرانفر، ناهید مسلمی، محمود جعفری، هومن حاجی عبدالهی، حسین محب اهری، سمانه پاکدل، مهسا باقری، هدیه آزاده و فروغ قجایگلی از بازیگران این سریال هستند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار