|
|
کدخبر: ۱۷۸۷۷۰

دیروز در حالی وزیر بهداشت به شهرستان بدره سفر کرده بود وبه پرسش های انان جواب میداد که در آخر با درگیری لفظی و تهدید او به پایان رسید.

به گزارش امید نیوز و به نقل از الف _ هنگام اعتراض مردم شهرستان بدره به اوضاع بهداشتی و درمانی منطقه و تایید اظهارات و مطالبات مردم توسط فرماندار، عصبانیت آقای وزیر مشاهد شد که با سخنانی تند فرماندار این شهرستان را تهدید به برکناری کرد. وقتی سیروس مرادحاصلی فرماندار بدره مشکلات حوزه بهداشت ودرمان را مطرح کرد، آقای وزیر با ادبیات تحکم آمیز به فرماندار پاسخ داد.

با این حال عباس زارع نژاد معاون وزیر بهداشت در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران گفته: خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر درگیری لفظی وزیر بهداشت با فرماندار شهرستان بدره در خصوص امکانات درمانی طی بازدید از اوژانس این شهرستان صحت ندارد.

وی افزود: این خبر صرفا یک شیطنت رسانه ای بوده و در این سفر گفت و گویی میان وزیر بهداشت که تولیت سلامت جامعه را بر عهده دارد و فرماندار بدره ایلام در خصوص سطح بندی و بکارگیری نیروهای متخصص که نه تنها در بدره ایلام بلکه در کلیه سفرها به آن توجه ویژه و اساسی دارد، صورت گرفت.

وی ادامه داد: برخی گروه‌های اجتماعی لحظاتی پیش شایعه‌ای مبنی بر اعتراض مردم شهرستان بدره به اوضاع بهداشتی و درمانی منطقه که فرماندار نیز آنها را تایید کرده و در این زمینه وزیر بهداشت فرماندار بدره را با درگیری لفظی تهدید به برکناری کرده، منتشر کرده بودند.

این در حالیست که، در فضای مجازی ابتدا جزییاتی از این گفت و گوی تند که حاکی از بیان الفاظی نامناسب از سوی وزیر بهداشت بود مطرح شد. گفته شده که شادمهر کاظم زاده نماینده مجلس و استاندار ایلام در این صحنه ها بوده و هیچ واکنشی از خود نشان نداده است.

اینکه که چرا عباس زارع نژادنچنین مسئله به این مهمی را رد کرده و با آوردن مثالی سعی در لاپوشانی چنین موضوعی کرده جای تعجب دارد.

اما حالا که صحت این مسئله تحقق یافته باید این سوال را پرسید که وزیری که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در روز ۲۴ خرداد ۱۳۹۲، با رای موافق ۹۱٫۵ درصدی خود از وی، اورا به عنوان وزیر پیشنهادی بهداشت، تأیید کردند. بدین ترتیب، رکورددار جلب آرای موافق نمایندگان مجلس در حمایت از یک وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی شد، و همچنین جزو برترین وزرای دولت یازدهم محسوب میشود و در کوشش و فعالیت مثال زدنی است چه در حال حاضر که وزیراست و چه در غیر وزارتش که رکورد دار جراحی چشم در ایران میباشد، و علاوه بر این موارد با نظریاتی که در مورد خود بیان میدارد، به دنبال آن است که مردمی بودن خود را ثابت کند مانند آنکه میگوید: «مهمترین ظلمی که در حق من کردند، برجسته کردن فعالیت من در بیمارستان خصوصی است در حالی که من بیشتر عمرم را در بخش دولتی کار کرده‌ام»، آیا برایش پسندیده استدست به چنین عمل ناشایستی آنهم در مقابل جمع کثیری از مردمی که همیشه از لحاظ امکانت اولیه ی زندگی مشکل داشته اند بزند و حرف از تهدید وبر کناری مطرح کند؟

در ادامه باید گفت که این عمل وزیر بهداشت می تواند به نوعی نمره ای منفی را در واپسین ماه های وزارت او باشد.

عبال

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار