|
|
کدخبر: ۱۷۸۹۶۱

محسن یگانه از محبوبترین خوانندگان اایران است و کسی است که کنسرت هایش بسیار طرفدار دارد.

به گزارش سرویس اجتماعی امید نیوز، امروز کنسرت محسن یگانه در شیراز لغو شد و محسن یگانه در پستی در اینستا گرام خود به ذکر دلایل این اتفاق پرداخت و از تمام کسانی که بلیط این کسرت را خریداری کرده بودن عذر خواهی کرد که گفته های او بدین شرح است: سلام به دوستای شیرازی عزیزم ممنون که در برابر اتفاقی که برای حنجره م افتاد با صبر زیاد واکنش موندگاری از خودتون توی ذهن من به یادگار گذاشتید.
این اتفاق غافلگیر کننده بود اما پیش میاد، راه های پیش گیری هم داره اما نمیشه ازش به طور کامل فرار کرد.. بعد از کلی پرواز و بی خوابی و سرما و گرما پیش میاد، ولی زمانی که بیمارستان زیر سرُم و تزریقات بودم نگرانیم این بود که حالا مردم رو چجوری قانع کنیم که این اتفاق واقعا افتاده.. چون من هیچ وقت اهل شلوغ کردن ماجراهام نبودم و نیستم، اما گاهی سکوت کردن موجب بد گمانی میشه و یه عده به کلیات یک قضیه شک میکنن و این رو در گذشته تجربه کردم.. فکر میکردم اوضاع جالبی نمیشه،
اما راستش رو بخواید این چند وقت یکی اتفاقی که برای اجرای شهر بم افتاد و یکی هم اتفاقی که برای اجرای امشب، تصاویر به شدت موندگاری توی ذهن من درست کردن.. از اون آدمایی که برای اجرای سانس دوم امشب توی سالن منتظر بودن تا من روی استیج بیام، تا جایی که من متوجه شدم شاید نهایتا ۴، ٥ نفر پیگیر این بودن که تکلیف بلیتاشون چی میشه و بقیه پیگیر حال خودم بودن، که الان خوب هستم یا نه…! این اسمش رفاقته، این هیچ توضیح دیگه ای نداره.، ممنونم که انقدر هوای بنده رو دارید، مرسی که انقدر حواستون به من هست، من طوریم نیست، صدام یه کم طوریش شده بله.. اما این هم برای همین یکی دو شبه.. و امیدوارم طولانی تر نشه، امیدوارم فردا شب بتونم روی استیج باشم و ببینمتون.. تا فردا ظهر وضعیت مشخص میشه و بهتون خبر میدم که میتونیم برگزار کنیم یا نه..
تا دلتون بخواد آمپول و قرص و دارو نوش جون کردم، جاتون خالی …
نمیدونم چطور ازتون تشکر کنم، هم از شما و هم از دوستانی که سانس اول گرفتگی صدای منو تحمل کردن.. برای یه عده از عزیزان سوال شده که چرا سانس اول رو خوند ولی سانس دو رو نه، به این علت بود که سانس اول خودم هم سورپرایز شدم و زمانی متوجه مشکل حنجره شدم که روی استیج حاضر شده بودم و تا قبلش همه چیز نسبتا خوب بود.. روی استیج رفتم و باید با همون اوضاع ادامه میدادم، جمعیت کنسرت تهران شاید سه برابر این جمعیت بود اما شور و حالی که مردم شیراز داشتن اصلا و ابدا دست کمی از کنسرت تهران نداشت.. این تصاویر موندگاره، اینا باعثمیشه از بعضی شهرها نه به واسطه تبعیض بلکه به خاطر حس و حال عجیبی که تو ذهنت به جا میذارن خاطرات موندگاری داشته باشی و دلت بخواد دست پر از اون شهر خارج شی..

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار