|
|
کدخبر: ۱۷۸۹۸۱

کلاه قرمزی از برنامه های محبوب تلویزیون ایران است و مخاطبان زیادی برای خود دارد، اما عید امسال دیگر بنا بر دلایلی خبری از آن در شبکه دو سیما، در ایام عید نیست.

به گزارش سرویس اجتماعی امید نیوز، مدیر شبکه دو اعلام کرد که بخاطر زیاده خواهی های تهیه کننده ی برنامه کلاه قرمزی در زمینه مسائل مالی متاسفانه وعده ی پخش کلاه قرمزی امسال تحقق نمیابد.
او گفت: ما در شبکه دو تمام تلاش‌مان را کرده‌ایم تا مجموعه جدید 《کلاه قرمزی》 در نوروز ۹۶ تقدیم طیف گسترده علاقه‌مندان و مخاطبان مشتاق این برنامه شود؛ لکن با کمال تاسف زیاده خواهی‌های بی وقفه عوامل تولید آن که طی سالیان به یک عادت تبدیل شده، مانع از این است و می‌رود که این فرصت از ما و مخاطبان شبکه دریغ شود.

اما از سوی دیگر حسین پاکدل کاگردان و بازیگر مشهور کشورمان در واکنش به پخش نشدن کلاه قرمزی در عید امسال در اینستاگرام خود در پستی گفت: سیما با بی تدبیری آخرین رشته های پیوند رسانه با مردم را برید. و این حرف حسین پاکدل یعنی پایانی تدریجی بر استقبال از رسانه ایران، و اگر صدا سیمای ایران میخواهد جلوی کاهش مخاطبانش را بگیرد، باید نهایت بودجه را بدون بهانه تراشی، هر چقدر که لازم است در اینجور برنامه ها در اختیار بگذارد، زیرا که رسانه به عنوان یک بخش اصلی دربوجود آمدن خیلی از پدیده ها از جمله فرهنگ در یک کشور نقش بسزایی دارد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار