|
|
کدخبر: ۱۷۹۷۶۸

مهران مدیری که با مجموعه دورهمی توانسته بیش از پیش توانایی های خود را ثابت کند به زودی تولید این برنامه را متوقف می کند.

به گزارش سرویس اجتماعی امید نیوز - دورهمی که توانسته با مهران مدیری مشکلات و مطالبات مردم را در قالب طنز بیان کند و صدای خیلی از مسئولین هم درآورده است به احتمال زیاد با ساخت مجموعه تلویزیونی جدید مدیری در شبکه سه تولید آن متوقف شود یا اجرا آن به فرد دیگری واگذار شود که البته با عدم حضور مدیری ادامه تولید این برنامه محبوب بعید به نظر میرسد.

چندی پیش مدیری طی مصاحبه ای اعلام کرده بود قصدی برای ساختمجموعه تلویزیونیندارد چون دیگر انرژی لازم برای ساخت سریال های سنگین را ندارد و میخواهد فیلم های سینمایی بسازد حال باید ببینیم تصمیم مدیریی برای ادامه همکاری با دورهمی چیست.

بنا به گزارش روابط عمومی شبکه نسیم، در جدول پخش طراحی شده این شبکه، پخش برنامه دورهمی ساعت ۲۳ روزهای جمعه و شنبه برنامه‌ریزی شده است.

پیش از این «دورهمی» سه روز در هفته به روی آنتن می‌رفت و از این پس دو روز در هفته به روی آنتن خواهد رفت.

حمید حامی(خواننده) جمعه شب مهمان «دورهمی» مهران مدیری خواهد بود.
بنابر این گزارش، گفت‌وگوی مهران مدیری با حمید حامی جمعه شب ۱۲ خرداد ماه ساعت ۲۳ از شبکه نسیم به روی آنتن می‌رود.

تهیه‌کننده‌ «دورهمی» پیش از این در پاسخ به اینکه آیا تغییری در برنامه «دورهمی» در ایام رمضان ایجاد خواهد شد؟ اظهار کرده بود، دورهمی با همان روند در ایام رمضان به روی آنتن خواهد رفت و تغییری در بازیگران آن نخواهیم داشت.

فصل دوم مجموعه «دورهمی» به کارگردانی مهران مدیری و همچنین با حضور سه بازیگر، در نوروز ۹۶ تولید شد و تاکنون ادامه داشته است.
به گفته‌ تهیه‌کننده، همین روند در ایام رمضان هم ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار