|
|
کدخبر: ۱۸۰۳۸۰

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی گفت: حمایت از کالای ایرانی، حمایت از کارگر و تولیدگران زحمت‌کش است و اگر این مسئله مورد حمایت مردم و مسئولان قرار گیرد معضل بیکاری و اشتغال و معیشت مردم حل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد ، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی امروز در دیدار با مدیر کل اقتصاد و دارایی استان اظهار داشت: اگر کالاهای ایرانی مورد حمایت مردم و مسئولان قرار گیرد، بسیاری از معضلات اجتماعی و اقتصادی کشور حل می‌شود.

امام جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: دشمن در طول تاریخ انقلاب، تمام تلاش خود را برای از پای درآوردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کار گرفت و مشاهده کرد که از راه نظامی و فرهنگی توان مقابله با این کشور را ندارد. اکنون از راه اقتصادی وارد عمل شده است که باید همه آحاد مردم و مسئولان، نظام را در این زمینه کمک کنند.

وی افزود: دشمن باید بداند آزموده را آزمودن خطاست و ملت غیور ایران اسلامی در همه حوزه‌ها می‌توانند از کشور و آرمان‌های انقلاب دفاع کنند. در سال گذشته دشمنان با ایجاد اغتشاش و دست آویز قرار دادن وضعیت معیشت مردم، قصد توطئه داشتند که مردم جواب دندان‌ شکنی به آنها دادند.

یعقوبی در ادامه اظهار داشت: در روایات داریم که وقتی تنگنا و سختی وارد جامعه شود، فساد اخلاقی که منشأ بسیاری از معضلات اجتماعی است را به دنبال دارد که مسئولان و مردم باید شعاری که از سوی مقام معظم رهبری برای سال 97 تعیین شده را با نگاهی کارشناسانه جامه عمل بپوشانند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی تصریح کرد: حمایت از کالای ایرانی، حمایت از کارگر و تولیدگران زحمت کش است و اگر این مسئله مورد حمایت مردم و مسئولان قرار گیرد، معضل بیکاری و اشتغال و معیشت حل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مدیران و مسئولان باید در روان سازی امور مردم همت کنند، افزود: مدیران باید تسهیل کارهای اداری را سرلوحه عمل خود قرار دهند و تسهیل در ارائه خدمات و حل مشکلات مردم، بزرگترین خدمت به آنها است.

یعقوبی در پایان اضافه کرد: مردم در همه صحنه‌ها حضوری پررنگ داشته‌اند و خدمت به آن ها تکلیف است. همچنین حمایت از جوانان خوش ذوق و کارآمد ملاک عمل مدیران باشد تا این سرمایه‌های انسانی بتوانند آینده ایران اسلامی را به نحو احسن رقم بزنند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار