|
|
کدخبر: ۱۸۰۵۹۹

در مطب و حین ویزیت بیمار/

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری متهمی خبر داد که در پوشش دکتر پوست و زیبایی و سوء استفاده از هویت یک پزشک عمومی، اقدام به آزارو اذیت خانم‌ها کرده است.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس ، سرهنگ حمید مکرم معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در توضیح آغاز رسیدگی به پرونده آزار و اذیت جنسی در پوشش پزشک زیبایی و پوست گفت: در مورخه پنجم اردیبهشت ماه سال جاری ( 1397 ) خانم جوانی به هویت مشخص با مراجعه به دادگاه کیفری یک استان تهران عنوان داشت که در مطب پزشکی واقع در تهرانپارس، پس از بیهوشی کامل مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است.

با تأیید شکایت مطرح شده این خانم جوان از سوی پزشکی قانونی، پرونده مقدماتی با موضوع آزار و اذیت جنسی در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک تهران تشکیل و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد و تحقیقات جهت دستگیری متهم پرونده در دستور کار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

خانم جوان پس از حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: جهت ترمیم پوست و ریزش مو ، دو جلسه به مطب دکتر منصور . ق واقع در تهرانپارس - خیابان وفادار شرقی مراجعه کردم .

شاکی ادامه داد: پس از انجام مشاوره مقرر شد تا جهت از بین بردن لک روی پوست نیز جلساتی را به آنجا مراجعه نمایم ؛ در مورخه 02 اردیبهشت 1397 به مطب رفته و بنا به تجویز پزشک جهت ایجاد بی حسی موضعی اقدام به خرید دارو و سرم از داروخانه نزدیک مطب کردم.

دکتر قلابی شیطان‌صفت دستگیر شد+عکس

وی گفت: با وجود تأکیدی که بر بی حسی موضعی داشتم اما پس از تزریق دارو کاملا از هوش رفتم و طی این مدت متوجه هیچ چیزی نشدم . پس از به هوش آمدن نسبی و طی تماس تلفنی با یکی از بستگان ، با کمک ایشان از مطب خارج شده و به منزل اقوام خود رفتم ..... پس از بهبودی نسبی و در مراجعه به پزشک ویژه زنان متوجه شدم که طی چند ساعتی که در مطب زیبایی بودم ، مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفتم و متاسفانه پزشکی قانونی نیز این موضوع را تأیید کرده است.

سرهنگ حمید مکرم در خصوص دستگیری پزشک قلابی عنوان داشت : کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در مورخه 8 اردیبهشت 1397 جهت دستگیری متهم به نشانی مطب در منطقه تهرانپارس - خیابان وفادار شرقی اعزام و موفق به دستگیری دکتر قلابی به هویت واقعی سعید . س ( 40 ساله ) شدند که خودش را به نام دکتر منصور . ق معرفی و در زمان دستگیری مشغول انجام ویزیت بیمار بود .

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران در خصوص آغاز تحقیقات از متهم گفت: در همان تحقیقات اولیه مشخص شد که متهم دارای مدرک تحصیلی سوم راهنمایی بوده و با معرفی خود به نام پزشک اقدام به ویزیت ، معاینه و حتی عمل های تخصصی پوست کرده است.

وی گفت: این در حالیست که در بررسی سوابق دکتر منصور . ق مشخص شد که ایشان 78 ساله بوده و دارای مدارک پزشکی عمومی است و متهم از حدود دو ماه پیش در مطب ایشان مشغول کار شده و دکتر منصور . ق به دلیل کهولت سن گاها به مطب سر می زده و همین موضوع باعث شده تا متهم بیشتر اقدامات و اقدامات پزشکی و مشاوره ها را شخصا انجام دهد .

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت : متهم پرونده با قرار بازداشت موقت جهت تکمیل تحقیقات و شناسایی دیگر شکات احتمالی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است؛ لذا از کلیه شکات احتمالی دعوت می شود تا جهت طرح و پیگیری شکایات خود به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه نمایند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار