|
|
کدخبر: ۱۸۰۷۸۰

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برگزاری راهپیمایی در سراسر استان پس از نماز جمعه خبر داد و گفت: راهپیمایی ضد استکباری و محکومیت عهدشکنی دولت مستکبر آمریکا فردا جمعه در استان برگزار می‌شود.

نصرالله شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه ماهیت آمریکا ددمنشی، حیله، نیرنگ، چپاول و غارت است اظهار داشت: در جریان برجام چهره کریه و زشت آمریکا در بد عهدی به پیمان بین‌المللی برای همه جهانیان آشکار شد و این مهم زمینه منزوی شدن آمریکا در جهان فراهم کرده است.

وی اقدام جنون‌آمیز رئیس‌جمهور ابله آمریکا در خروج یک‌جانبه از برجام را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: این اقدام با هدف تشدید جنگ روانی و فشار اقتصادی مضاعف بر ملت شجاع و مقاوم ایران اسلامی انجام شد که تمام تبعات آن به آمریکا برگردانده شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، اظهارات سخیف این بازیچه لابی صهیونیست‌ها علیه ایران را بیانگر خوی استکباری و اصلاح‌ناپذیر بودن هیئت حاکمه شیطان بزرگ آمریکا دانست و تصریح کرد:تحقق این مهم حقانیت آرمان استکبارستیزی انقلاب اسلامی و مواضع حکیمانه و هوشیاری مستدل آینده نگرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی ثابت کرد.

شفیعی با دعوت از امت حزب الله برای راهپیمایی ضدآمریکایی افزود: برای محکوم کردن این اقدام و اظهار رذیلانه آمریکا، از آحاد امت دشمن‌شناس و همیشه حاضر در صحنه با هر سلیقه و گرایش سیاسی و در عین حال، ید واحده در برابر دشمنان کینه‌توز و دفاع از امنیت و منافع ملی به شرکت پرشور در تظاهرات ضدآمریکایی صهیونیستی و تجدید بیعت با ولی‌امر مسلمین دعوت می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی ضدآمریکایی پس از نماز جمعه در استان بوشهر گفت: راهپیمایی ضد استکباری و محکومیت عهد شکنی دولت مستکبر آمریکا فردا جمعه در استان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: تظاهرات ضدآمریکایی فردا پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در سراسر استان بوشهر برگزار می‌شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار