|
|
کدخبر: ۱۸۱۰۴۴

گناوه-ایرنا- فرماندار گناوه گفت: اعتمادسازی رکن اصلی در جذب وجوهات مردمی در جشن گلریزان است که باید به این امر اهتمام جدی شود.

به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز دوشنبه در جلسه هماهنگی ستاد ددیه با حضور انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان افزود: موضوع حمایت از زندانیان جرایم غیرعمد باید به نحو مطلوبی ساماندهی شود که با حضور انجمن حمایت از زندانیان شهرستان انتظار می رود با یک برنامه ریزی منسجم و مناسب مقدمات آزادی آنان در سال آینده فراهم و دیگر نیازی به برگزاری جلسات متعدد نباشد.
وی اظهارکرد: تعامل با خیران و جلب اعتماد آنان در کارهای عام المنفعه و انسان دوستانه بسیار ضروری است و بی توجهی به این امر باعث خواهد شد تا ضمن ماندگاری بسیاری از بدهکاران غیربزهکار در زندان، شرایط ادامه این نهاد حمایتی را دچار مشکل خواهد کرد.
فرماندارگناوه گفت: کارکنان ستاد دیه باید اطلاعات موردنیاز زندانیان را به نحوی در اختیار خیران قراردهند تا آنان با آسوده خاطر بیشتری کمک های مالی خود را اهدا کنند.
وی از تمامی متولیان امور فرهنگی از جمله شورای فرهنگ عمومی، روحانیون، وعاظ و تمامی دستگاه های دولتی خواست با آگاهی بخشی عمومی ، زمینه های لازم را برای حمایت گسترده از اقدام های خیرخواهانه فراهم کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گناوه گفت: در جشن گلریزان علاوه بر جلب مشارکت های مردمی باید از کارشناسان خبره به منظور آگاهی بخشی آنان از موضوعات حقوقی و قضایی دعوت کرد تا از گرفتاری های ناخواسته ممانعت شود.
دانیال اسفندیاری افزود: باتوجه درخواست اعضای انجمن حمایت از زندانیان، هماهنگی لازم برای ملاقات خیران با زندانیان جرایم غیرعمد انجام می شود.
وی گفت: از مجموع 11 زندانی غیرعمد این شهرستان در زندان هفت نفر از آنان بدلیل اجرای مهریه در زندان گرفتار شدند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار