|
|
کدخبر: ۱۸۱۲۰۱

در جلسه معاونت امور هنری، حسین شاکری به عنوان دبیر هیات رسیدگی به موسسات تک منظوره معرفی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جلسه معاونت امور هنری با موضوع هنر و آسیب های اجتماعی با حضور پروین داداندیش مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور اجتماعی و مدیران مجموعه معاونت امور هنری برگزار شد.

در این جلسه سیدمحمدمجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر توجه به هنر و نقش آن در جامعه گفت: آموزش هنر و برنامه های هنری در شناخت و ادراک بیشتر و عمیق تر موثر است و ضرورت دارد امکانات و فضاهای بیشتری برای هنر فراهم شود. متاسفانه در حال حاضر امکانات هنری، پاسخگوی ضرورت ها نیست.

پروین داداندیش مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور اجتماعی نیز در این جلسه گزارشی از آسیب های اجتماعی در سال های اخیر و راهکارها و برنامه ها برای کاهش آسیب ها ارایه داد و بیان کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت های آن برای کاهش آسیب های اجتماعی با برنامه ریزی در حوزه فرهنگ و هنر فعالیت می کنند.

وی افزود: اطلاع رسانی، آموزش و آگاهی بخشی فرهنگ در حوزه های مختلف اجتماع، افزایش سرانه فضاهای فرهنگی در مناطق حاد و حاشیه شهرها، تقویت سرمایه اجتماعی، هدایت و نظارت بر فعالیت فرهنگی در جهت کنترل و پیشگیری از آسیب ها می تواند در حوزه فرهنگ و هنر مورد توجه قرار گیرد.

همچنین در پایان این جلسه از خدمات جلیل صادقی زاده دبیر هیات رسیدگی به موسسات تک منظوره که بازنشسته شده است، قدردانی و حسین شاکری به عنوان دبیر هیات رسیدگی به موسسات تک منظوره معرفی شد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار