|
|
کدخبر: ۱۸۱۳۰۹

معاون بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از راه‌اندازی سامانه پاسخگویی غیرمتمرکز 121 در استان یزد خبر داد.

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "محمدحسین شریعتی‌نسب" در نشست بهره‌برداران از راه‌اندازی سامانه پاسخگویی غیرمتمرکز 121 در استان یزد خبر داد و گفت: از ابتدای تابستان امسال، همه تماس‌های مردمی از طریق سامانه غیرمتمرکز 121 توسط اپراتورها در منزل با همکاری بخش خصوصی و به صورت راه دور انجام می‌شود.
وی به راه‌اندازی دیسپاچینگ فشار ضعیف و ارجاعات با هدف پیگیری خاموشی‌ها و فوریت‌های برق در سطح فشار ضعیف اشاره کرد.
شریعتی نسب با اهمیت برشمردن سرویس و نگهداری مستمر شبکه‌ها، اظهار کرد: تاب آوری و پایداری شبکه‌ها در طوفان‌های فصلی اردیبهشت امسال نسبت به زمان مشابه سال قبل بیشتر بود که آن نتیجه فعالیت اثربخش و غیر قابل انکار بهره‌برداران در مدیریت‌های برق است.
وی به کنکور سراسری و اهمیت پایداری شبکه و ضرورت پشتیبانی فنی در به کارگیری از دیزل ژنراتور سیار در حوزه های اصلی اشاره کرد و متذکر شد: با ورود سیستم‌های سرمایشی در مدار و افزایش مصرف، ضرورت آمادگی بهره‌برداران را نسبت به گذشه دوچندان کرده است.
شریعتی نسب تغییر ساعات اداری و ضرورت رصد سازمان‌ها و ادارات استان برای اطمینان از مشارکت همکاری آنان در خاموش کردن لوازم سرمایشی و لامپ‌های غیرضرور توسط اکیپ‌های عملیاتی را یاد آور شد.
معاون بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق استان یزد، کاهش خاموشی، پایداری شبکه و رضایت مشترکین از خدمات شرکت به خصوص در حوزه بهره برداری و روشنایی امری مهم و حیاتی است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار