|
|
کدخبر: ۱۸۱۵۶۶

برنامه زمانبندی احتمالی مدیریت اضطراری بار مصرف برق شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر اعلام شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در قالب برنامه زمانبندی صورت گرفته مشترکان می توانند با رجوع به سایت شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر www.bedc.ir از گروه بندی منطقه خود اطلاع پیدا کنند.
امراله پاراد افزود: در این جدول شهرستان های استان بوشهر به تفکیک مشخص شده و تنها در بوشهر به دلیل وجود سه امور برق این شهرستان به سه قسمت بوشهر یک، بوشهر2 و بوشهر 3(چغادک) تقسیم بندی شده است.
پاراد ادامه داد: بوشهر 1 شامل مناطق مرکزی شهر بوشهر و بوشهر 2 شامل مناطق جنوبی ازجمله بهمنی، دواس، تنگ ها و غیره است و بوشهر 3 نیز چغادک و حومه آن را در بر می گیرد.
وی بیان کرد: در این جدول گروه بندی هایی بین 1 تا 5 سطح بندی شده که مشترک می تواند پس از یافتن شماره گروه خود براساس جدول راهنما در سایت یاد شده از زمان اعمال مدیریت بار اضطراری احتمالی اطلاع پیدا کنند.
پاراد تاکید کرد: این برنامه بصورت هفتگی اطلاع رسانی می شود و جدول نخست اعلام شده برای بازه زمانی 23 تا 29 تیرماه مشخص شده است.
وی یادآور شد: در صورت مدیریت مطلوب مصرف توسط مشترکان این احتمال نیز وجود دارد که با لغو بخش هایی از مدیرت بار اضطراری احتمالی مواجه شویم.
پارد تاکید کرد: تنها در صورت کاهش مصرف 10 درصدی مشترکان امکان حذف کلی این مدیریت بار اضطراری وجود دارد.
 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار