|
|
کدخبر: ۱۸۱۶۴۵

صبح امروز 2 قاتل "ندا" دختر بچه 6 ساله مشهدی و "محمدحسین" پسربچه 10 ساله مشهدی در ملاءعام به دار مجازات آویخته شدند.

به گزارش امیدنیوز از مشهدمقدس ، سرهنگ آقابیگی فرمانده انتظامی شهرستان مشهد با بیان اینکه قاتل 41 ساله دختر خردسال مشهدی با نام ندا و قاتل محمدحسین پسر 10 ساله مشهدی به دار آویخته شدند، اظهار داشت: امروز شاهد اجرای حدود الهی هستیم، از یک سو مردم ما طعم عدالت را می‌چشند اما از سوی دیگر باید با فرهنگ‌سازی از بروز چنین اقداماتی جلوگیری شود.

وی افزود: خوشبختانه در این حوادث نیروی انتظامی در کوتاه‌ترین زمان توانست قاتلان را دستگیر و قوه قضایی نیز در کوتاه‌ترین زمان به این پرونده رسیدگی کرد.

مادر ندا دختر 6 ساله مشهدی که در مراسم اجرای حکم قاتل فرزندش حضور داشت، پس از اعدام قاتل گفت: از روزی که این اتفاق افتاد بیشتر مراقب فرزندانم هستم. از دستگاه قضایی بابت رسیدگی سریع به این پرونده قدردانی می‌کنم.

پدر محمدحسین 10 ساله نیز پیش از اعدام قاتل فرزندش اظهار داشت: امروز خوشبختانه قاتل فرزندم به مجازات خود می‌رسد، قوه قضاییه در این پرونده عملکرد بسیار مناسبی داشت و توانستند در این مدت کوتاه به پرونده رسیدگی کنند.

به گزارش تسنیم، اوایل امسال بود که خبر شوکه‌کننده‌ قتل و آزار و اذیت دختر بچه‌ 6 ساله در مشهد منتشر شد؛ میوه فروش 41 ساله که دارای 3 فرزند خردسال است، به قتل و آزار و اذیت دختر 6 ساله‌ای به نام «ندا» در مشهد اعتراف کرد‌.

میوه‌فروش جنایتکار پیش از این در بازسازی صحنه قتل اینگونه شرح داد که دختربچه 6 ساله را با فریب و نیرنگ به اسارت خود درآورده و پس از تعرض خفه‌اش کرده است. متهم در پاسخ به پرسش‌های قاضی گفته بود: شب مقداری شیشه خریده و مصرف کرده بودم و قرار بود به میهمانی بروم. خانه مادرزنم دعوت داشتیم. پیش‌تر همسرم با بچه‌ها به این میهمانی رفته بودند و من هم پس از آنها از منزل بیرون آمدم. در حال قدم‌زدن در کوچه چشمم به این دختربچه افتاد و بعد نقشه‌ای به سرم زد.

وی می‌گوید: داشت می‌رفت تا برای منزل‌شان از نانوایی نان بخرد. به او گفتم با من بیا تا غذا برای خانواده ات ببری و با این بهانه او را به داخل خانه کشاندم. وقتی کارم تمام شد می‌خواستم رهایش کنم که برود اما گفت شکایتم را به پدرش خواهد کرد. با این حرف ترسیدم دستگیر شوم و به فکر کشتن او افتادم و در حالی که زیر دست‌هایم تقلا می‌کرد چند دستمال کاغذی را به زور توی دهانش فرو بردم و با یک دست دماغش را گرفتم و با دست دیگرم به دهانش فشار آوردم تا دستمال‌های کاغذی در گلویش فشرده شود. پس از آنکه خفه‌اش کردم هر دو لنگه کفش‌هایش را به روی پشت بام مغازه همسایه کناری انداختم. بعد جسدش را داخل یک گونی انداختم و چند کوچه بالاتر در محل خلوتی رها کردم. نان‌هایش را که خریده بود توی یک ساک پلاستیکی قرار داشت که ساک را هم روی پشت بام انداختم و بعد به میهمانی رفتم.

قاتل ندا پس از محاکمه در دادگاه کیفری یک استان خراسان‌رضوی به اعدام محکوم شد که پس از تایید حکم در دیوان عالی کشور این جنایتکار شیطان‌صفت ‌صبح امروز در ملاءعام در انتهای بولوار حر شهرک شهید رجایی مشهد به دار مجازات آویخته ‌شد.

اما اوایل اردیبهشت‌ماه امسال نیز جوان 27 ساله معروف به قاتل مارمولک‌نشان ‌محمدحسین پسر 10 ساله مشهدی را با قساوت و بی‌رحمی به قتل رساند. وی با ربودن کودک 10 ساله مشهدی، او را به طرز وحشتناکی در جاده فرعی شهرک صنعتی مشهد به قتل رساند.

این مرد نیز در دادگاه کیفری استان خراسان‌رضوی تجاوز و قتل محمدحسین را به گردن گرفت و به اعدام محکوم شد که امروز صبح همزمان با قاتل ندا در ملاءعام در انتهای بولوار حر شهرک شهید رجایی مشهد اعدام ‌شد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار