|
|
کدخبر: ۱۸۱۶۸۶

معاون ناوگان شرکت راه‌آهن از صدور مجوز سیر واگن‌های مسافری با طول عمر بالای 30 سال خبر داد و گفت: این مجوز مشروط به رعایت الزامات کنترلی تا 31 خرداد ماه سال 98تمدید شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، مجتبی تفقدی افزود: مجوز سیر این واگن ها به مدت یک سال صادر شده است.
معاون ناوگان شرکت راه‌آهن با بیان اینکه این مجوز مشروط به رعایت الزامات کنترلی توسط راه آهن صادر شد، گفت: فهرست واگن‌های قابل سیر در خطوط ریلی کشور هر 15 روز با برنامه ‌ریزی برای پیش ‌فروش اعلام خواهد شد.
تفقدی گفت : همکاری مستمر بین راه‌آهن و شرکت‌های مسافربری ریلی برقرار است و تاکنون شرکت‌ها برنامه بازسازی واگن‌های بالای 30 سال خود را طی 2 تا سه سال آینده اعلام کرده‌اند
این مقام مسئول در شرکت راه آهن افزود: شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا به خاطر با در اختیار داشتن تعداد بیشتری از واگن‌های بالای 30 سال، برنامه بازسازی سه الی چهار ساله داده، اما برنامه سایر شرکت‌ها 2 ساله است.
معاون ناوگان شرکت راه‌آهن خاطرنشان کرد:دستیابی به یک برنامه نوسازی واگن‌های با عمر بالای 30 سال با همفکری شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی مسافری در دستورکار است .
به گزارش ایرنا، اوایل بهار امسال شرکت راه آهن اعلام کرد: با توجه به ضرورت تامین امنیت تردد قطارهای مسافری در شبکه ریلی کشور، تمام شرکت های حمل ونقل ریلی موظفند واگن های بیش از 30 سال سن خود را از رده خارج کنند، اما با مجوز صادر شده، این واگن ها امکان آن را یافتند تا 31 خرداد ماه سال آینده نیز تردد کنند.
اقتصام**1108 ** 1559

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار