|
|
کدخبر: ۱۸۱۹۰۷

مدیرعامل شرکت آبفای خراسان رضوی با اشاره به عبور موفقت آمیز این استان از پیک مصرف آب (15مرداد) تابستان امسال، گفت: با وجود مواجه بودن شهروندان 30 شهر استان با تنش آبی خوشبختانه هیچ یک از مناطق شهری استان حتی در اوج مصرف آب درگیر قطع و حتی نوبت بندی آب نشدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو(پاون)، حسین اسماعیلیان با بیان این مطلب افزود: با وجود مواجه بودن شهروندان 30 شهر استان با تنش آبی در تابستان سال جاری و افزایش دما در مقایسه با سال های قبل، خوشبختانه هیچ یک از مناطق شهری استان حتی در اوج مصرف آب درگیر قطع و حتی نوبت بندی آب نشدند .
وی افزود: درصد قابل توجهی از شهروندان مصرف صحیح آب را در دستور کار خود قرار دادند، به گونه‌ای که میزان تولید آب در چهار ماه سال 97 در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با وجود افزایش تعداد مشترکان دو درصد کاهش نشان می‌دهد .
اسماعیلیان همچنین اعلام کرد: میزان آب به حساب نیامده در این استان در پایان سال 96 نسبت به سال قبل آن 2.2 درصد کاهش یافت که این مهم در نتیجه کاهش آمار 1.5 درصدی کنتورهای خراب، هفت درصدی اتفاقات، اصلاح و مرمت شبکه‌های توزیع و خطوط انتقال و شناسایی انشعابات غیرمجاز حاصل شد .

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار