|
|
کدخبر: ۱۸۱۹۲۸

فرمانده انتظامی خمینی‌شهر از کشف 500 تن انواع آهن آلات و پروفیل احتکار شده به ارزش 33 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش امیدنیوز ، به نقل از پایگاه خبری پلیس ، علی جعفری‌نژاد اظهار داشت: طی تحقیقات به عمل آمده توسط مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی‌شهر مشخص شد برخی از فروشندگان عمده آهن آلات از عرضه آهن به بازار خودداری کرده که این اقدام سبب بروز مشکلاتی در این حوزه شده است.

وی افزود: روز گذشته مأموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی موفق شدند یک انبار احتکار انواع آهن آلات را در این شهرستان شناسایی کنند که طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه نمایندگان اداره تعزیرات حکومتی و بازرسی اتاق اصناف از این انبار بازدید به عمل آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر گفت: در این عملیات 500 تن انواع آهن آلات شامل پروفیل و تیرآهن احتکار شده که برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش آن 33 میلیارد ریال بود، کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: با دستور مقام قضایی انبار احتکار کالا پلمب و یک نفر در این رابطه نیز دستگیر و همراه پرونده تشکیل شده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

جعفری‌نژاد با اشاره به استمرار طرح‌های نظارت و کنترل بر انبارهای نگهداری کالا در سطح شهر بیان داشت: برخورد با مفسدان اقتصادی در اولویت کاری ناجا بوده و پلیس با کسانی که کالاهای مورد نیاز مردم را احتکار کنند، برخورد قاطع می‌کند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار