|
|
کدخبر: ۱۸۱۹۴۳

رئیس شورای حل اختلاف استان قزوین گفت: قاتلی که 16 سال پیش دوست خود را در ملارد کرج به قتل رسانده بود، مورد گذشت و رضایت خانواده مقتول قرار گرفت.

به گزارش امیدنیوز به نقل از روابط عمومی شورای حل اختلاف استان حجت الاسلام علی زمانی روز یکشنبه در این خصوص افزود: پرونده م.ش که در سال 81 در ملارد به قتل رسیده بود در سال 93 به شورای حل اختلاف استان برای مصالحه و سازش ارجاع شد.
وی در توضیح این پرونده تصریح کرد: الف. ق قاتل پرونده در اسفندماه سال 81 به همراه مقتول و دوست دیگر خود برای خرید لوازم صوتی و تصویری به استان البرز سفر می کنند.
زمانی بیان کرد: پس از گذشت مدتی، قاتل متوجه می شود که 2 دوست دیگرش برای خرید مواد مخدر به کرج سفر کرده اند و همین موضوع سبب می شود تا میان آنها دعوای لفظی به وجود آید.
وی ادامه داد: بعد از مدتی سرانجام نزاع و درگیری میان دو طرف به وجود می آید و قاتل با تیغ اصلاح صورت، رگهای هر دو دست مقتول را بریده و باعث مرگ وی می شود.
این مسئول تشریح کرد: قاتل در هنگام وقوع قتل 27 سال و مقتول 30 سال سن داشته اند.
رئیس شورای حل اختلاف استان یادآور شد: این پرونده با همت و تلاش اعضای واحد ویژه مصالحه قتل عمد شورای حل اختلاف استان پس از سپری شدن سه سال به مصالحه ختم شد و خانواده مقتول با حضور در شورای حل اختلاف قزوین گذشت و رضایت خود را اعلام کردند.
 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار