|
|
کدخبر: ۱۸۱۹۹۲

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت الکترونیک را اتصال فرآیندهای بین‌دستگاهی و امکان نظارت دستگاه‌ها بر یکدیگر دانست و برای تشریح نقش دولت الکترونیک در جلوگیری از فساد اعلام آمادگی کرد.

به گزارش امیدنیوز ، محمدجواد آذری جهرمی در صفحه توییتر خود نوشت: باید اژدهای 7 سر فساد را با همه 1300 امضای طلایی‌اش، به مسلخ برد. در کنار برخورد با مُفسد، این تنها راه باقی‌مانده برای اصلاح فرآیندهای فسادزاست؛ انباشت پرونده در دستگاه قضا و انتظار برخورد سخت، بعنوان تنها راه مبارزه با فساد، نه منطقی است و نه نتیجه مطلوب خواهد داشت.

‏وی همچنین با هشتگ «گزارش به مردم» و با اعلام آمادگی برای تشریح دولت الکترونیک در راستای جلوگیری از فساد بیان کرد: آماده‌ام؛ اگر سیمای ملی وقت کافی دهد، به تشریح این فرآیندهای مافیاپرور و امضاهای طلایی فسادزا پرداخته و برای مردم توضیح دهم، چگونه دولت الکترونیکی راهکاری برای جلوگیری از فساد است و چرا دولت الکترونیکی آن‌گونه که باید پیش نمی‌رود.

جهرمی خاطرنشان کرد: دولت الکترونیکی هم‌معنا با مکانیزاسیون امورات داخلی سازمان‌ها یا ایجاد یک وب‌سایت اطلاع‌رسانی یا احداث مرکز داده و خرید تجهیزات گران‌قیمت سخت‌افزاری برای دستگاه‌ها -که خود فسادی دیگر به حساب می‌آید- نیست. اتصال فرآیندهای بین‌دستگاهی و امکان نظارت دستگاه‌ها بر یکدیگر مطلوب نظر است .

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار