|
|
کدخبر: ۱۸۲۰۰۱

فرمانده انتظامی استان اردبیل از شناسایی و کشف انواع دارو و کالاهای اساسی مصرفی در دو واحد انبار در شهرستان گرمی خبر داد وگفت: ارزش این کالاها بیش از 20 میلیارد ریال بوده است.

به گزارش امیدنیوز ، سردار حسین عبدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: با بررسی‌های انجام شده مبنی بر احتکار کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و انواع دارو در شهرستان گرمی اقدامات در زمینه مقابله با چنین تخلفاتی که منجر به ایجاد نابسامانی در شرایط بازار و وضعیت اقتصادی می‌شود آغاز شد.

وی با بیان اینکه مردم در زمینه مبارزه با احتکار نقش مهمی دارند، افزود: احتکار این کالاها در دو واحد انباری در محله شهریار توسط مردم گزارش شده بود که بلافاصله پس از دریافت این گزارش‌ها تحقیقات لازم انجام و با محرز شدن صحت گزارش‌های دریافتی با تحقیقات میدانی و بررسی‌های تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی، نسبت به کشف و شناسایی این کالاها و داروها اقدام شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل بیان کرد: با هماهنگی‌های قضایی و بعد از بازرسی از این انبارها 713 هزار قلم انواع داروهای اورژانسی و کمیاب و 10 هزار انواع کالاهای اساسی مصرفی از جمله برنج از این انبارها شناسایی شد.

عبدی از شناسایی و کشف انواع دارو و کالاهای اساسی مصرفی در این دو واحد انبار به ارزش بیش از 20 میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد و گفت: دو نفر متخلف مربوط به این احتکار این کالاها در این انبارها دستگیر شده و با تشکیل پرونده به مقامات قضایی ارجاع شدند تا رسیدگی لازم در مورد تخلف آنها انجام شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار