|
|
کدخبر: ۱۸۲۰۲۳

مدیرعامل بانک مسکن کشور:

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: 5 پرونده احتکار و اختفای کالا به ارزش 857 میلیون ریال در قالب طرح های ویژه بازرسی و نظارت بر کالا و خدمات در استان تشکیل شد.

عبدالرضا پیروی منش روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پرونده های تشکیل شده مربوط به احتکار انواع حبوبات، مواد غذایی و اعلام نشدن موجودی کالاها در شهرستان های میناب، رودان، سیریک و بستک بوده که برای صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.
وی بیان داشت: همه واحدهای فعال، انبارها و سردخانه ها باید موجودی کالای های خود را به سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اعلام کنند و در غیر این صورت با آنان برخورد می ‌شود.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اظهارداشت: بازرسان و کارشناسان این سازمان به صورت 2 شیفته با انجام بازرسی ‌های مشترک با همکاری دستگاه های متولی به صورت مداوم در حال رصد بازار هستند و با متخلفان در حوزه بازار به شدت برخورد می شود.
پیروی منش یادآورشد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف از جمله گرانفروشی، کم فروشی، درج نشدن قیمت برروی محصول، احتکار و اختفای کالا را به سامانه 124 گزارش دهند.
سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان کالاهای اساسی، غلات، مواد پروتئینی، نهاده ها، دانه های روغنی، مواد اولیه تولید، حبوبات، لوازم خانگی، لوازم یدکی و لاستیک سبک و سنگین، کاغذ چاپ، تحریر و روزنامه، انوابع پودرهای شوینده و مصالح ساختمانی را از جمله اقلامی عنوان کرد که احتکار برای آن ها منظور شده است.
 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار