|
|
کدخبر: ۱۸۲۱۵۰

رزمایش سراسری اقتدار عاشورایان بسیج سپاهیان محمد رسول الله (ص) با اعلام رمز ' لبیک یا حسین' توسط سردار حبیب شهسواری در آذربایجان غربی نیز آغاز شد.

به گزارش امیدنیوز ،  فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی روز پنجشنبه ضمن اعلام رمز عملیات افزود: این رزمایش امروز با تجمع بسیجیان در خیابان امام خمینی (ره) ارومیه آغاز و با اعزام به اردوگاه‌های آموزشی جهت کسب آموزش‌های مختلف سیاسی، عقیدتی، اصول تاکتیک و ضد تاکتیک و رزمی به صورت علمی و عملی ادامه می یابد.
وی بیان کرد: رزمایش محمد رسول الله (ص) با شعار وحدت، ایستادگی و پیشرفت برگزار می شود و فردا، جمعه 37 گردان بیت المقدس در 17 شهرستان استان با محوریت ستون کشی، اردو کشی، استقرار در مکان ها و اردوگاه های مشخصه این رزمایش را برگزار می کنند.
وی اضافه کرد: در این رزمایش، گردان های حاضر پس از آموزش، راهپیمایی شبانه ای را برای حضور در مراسم دعای کمیل انجام می دهند.
وی ادامه داد: در مرحله پیشین رزمایش محمد رسول الله (ص) که از نهم شهریورماه جاری آغاز شده است، دانشجویان و دانش آموزان برای کمک به مردم محروم و روستایی در حوزه های عمرانی، فرهنگی، آموزشی و پزشکی در روستاها حاضر شده اند.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: در این رزمایش خدمت، 320 گروه جهادی با شرکت 6 هزار و 500 دانشجو و دانش آموز حضور دارد.
سردار شهسواری افزود: این مرحله از اردوهای جهادی تا 29 شهریور ماه جاری ادامه می یابد.
وی ادامه داد: مرحله سوم این رزمایش نیز از پنجم مهرماه امسال در هفته دفاع مقدس با تجمع بزرگ و 40 هزارنفری بسیجیان گردان های بیت المقدس در ورزشگاه تختی ارومیه اجرا می شود.
وی بیان کرد: این رزمایش در موقعیت حساس تاریخی و با هدف تقویت روح حمایت مردم از انقلاب و نظام و اثبات این حقیقت برگزار می‌ شود.
سردار شهسواری افزود: مایوس کردن دشمن از تغییر در نظام، تقویت روحیه دفاع کننده بسیج و تقویت انسجام ملی از اهداف دیگر این رزمایش است.
امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و 31 شهریورماه جاری نیز سی و هشتمین سالگرد آغاز جنگ تحمیلی است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار