|
|
کدخبر: ۱۸۲۳۳۵

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: زائران اربعین امسال در ایلام‌خدمات درمانی رایگان دریافت می‌کنند.

به گزارش امیدنیوز از ایلام ، رضا عبدالهی پیش از ظهر امروز در نشست با رسانه‌ها اظهار داشت: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در اربعین امسال توسط دانشجویان علوم پزشکی ایلام ارائه می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: رعایت اصول بهداشتی توسط زائران در مسیر تردد ضروزی است و داشتن ماسک و استفاده از آب شرب مناسی و بهداشتی ضروری و در این راستا اطلاع رسانی و آموزش‌های لازم بهداشتی و پیشگیری در پایانه مرزی مهران ارائه می‌شود.

عبدالهی به تشکیل بیمارستان‌های صحرایی در مسیر تردد زوار اشاره و خاطر نشان کرد: ارائه خدمات اولیه و درمان سرپایی در این بیمارستان‌ها انجام می‌شود.

وی گفت: نیازمندان به خدمات درمانی تخصصی‌تر به بیمارستان‌های انتخاب شده در مسیر تردد زوار اعزام می‌شوند.

عبدالهی به زائران اربعین حسینی توصیه و تاکید کرد: به علت ورود به کشور عراق و تغیرات آب و هوایی احتمال وقوع بیماری‌های واگیر و سرما خوردگی متصور و در این راستا پیشگیری را در اولویت خود قرار دهند.

وی آمادگی تیم‌های پزشکی و درمانی در مسیر اربعین را مورد تاکید و یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با کلیه امکانات و تجهیزات آماده ارائه خدمات به زائرین را دارا و خدامی زوار اربعین را افتخار خود می‌دانند.

عبدالهی با تاکید بر استراحت کافی برای رانندگان وسایل نقلیه گفت: بیشترین مشکلات سال گذشته مربوط به خواب آلودگی رانندگان وسایل نقلیه و به ویژه راننده ها اتوبس ها بود و لازم است که زوار در اتوبوس های به نحوه رانندگی راننده های اتوبوس ها توجه کنند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار