|
|
کدخبر: ۱۸۳۶۳۶

شهردار منطقه ۲۲ گفت: از مجتمع «ایران مال» در قالب جریمه و عوارض رقمی حدود ۵۰۰ میلیارد تومان اخذ شده و به حساب شهرداری تهران واریز شده است.

علی نوذرپور شهردار منطقه ۲۲ شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، در خصوص سرانجام اجرای حکم  مجتمع تجاری ایران مال که از سوی کمیسیون ماده ۱۰۰ دارای تخلفاتی شناخته شده بود گفت: حکم در حال اجرا بوده و تنها اجرای یک بخش هایی از آن باقی مانده است.

وی گفت: اولین بخش از اجرای حکم موضوع جریمه ای بود که این مجتمع باید می‌پرداخت و رقمی معادل ۳۰۰ میلیارد تومان بود که این عدد به صورت نقد از سوی ایران مال به حساب شهرداری تهران پرداخت شد.

نوذرپور خاطرنشان کرد: علاوه بر این جریمه خود شهرداری منطقه ۲۲ هم در بررسی‌هایش برای این مجتمع ۲۰۰ میلیارد تومان عوارض در نظر گرفته بود که این رقم هم از سوی مالک مجتمع پرداخت شده است.

شهردار منطقه ۲۲ گفت: یعنی تا این لحظه حدود ۵۰۰ میلیارد تومان به حساب شهرداری مرکز از سوی ایران مال پول واریز شده است و موجب شد کل بودجه شهرداری منطقه ۲۲ تا پایان سال از محل این جریمه محقق شود.

نوذرپور گفت: در حکم صادر شده بخشی از این مجتمع در حدود ۲۰ هزار متر مربع هم که به صورت خلاف ساخته شده بود باید تخریب می‌شد که تخریب بخش عمده‌ای از آن انجام گرفته و بخش‌های کمی از آن باقی مانده است.

وی افزود: ایران مال موظف به تأمین پارکینگ هم شده بود که این اقدام هم آغاز شده و در دست انجام است.

شهردار منطقه ۲۲ گفت: یکی دیگر از وظایفی که ایران مال به عهده داشت و باید انجام می‌داد رفع تصرف از زمینی بود که به کارگاه ساختمانی تبدیل شده بود که اجرت المثل آن محاسبه شده و حدود سه میلیارد تومان دریافت شد.

نوذرپور گفت: فکر میکنم تا دو هفته آینده کل حکم به اجرا خواهد رسید.

 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار